Jump to content

Tracksuit kleding

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje , heb je in GTA Sa ook tracksuit kleding? Want in GTA VC heb je dat wel. Ik bedoel dus een rode broek met witte strepen en een vest met witte strepen , zoja? waar ken ik dat dan vinden?

Geplaatst:
Ik heb een vraagje , heb je in GTA Sa ook tracksuit kleding? Want in GTA VC heb je dat wel. Ik bedoel dus een rode broek met witte strepen en een vest met witte strepen , zoja? waar ken ik dat dan vinden?

Als je 100% date met Michelle Cannes, krijg je wel een Racing Suit tot je beschikking. Misschien is dat wat je zoekt? :)

Geplaatst:

Mja in VC heeft tommy echt zo'n vet rood tracksuit pak , in VCS heeft vic dat ook. Kan je die kleren niet in een klerenwinkel ergens kopen in SA?

Geplaatst:

Nee die heb je niet..(Ik weet het niet 100%)

Je kunt hem wel downloaden als skin. Je hebt de Tracksuit wel in VCS maar dat doet er niet toe :N

zoals ik al zij ik weet het niet 100% zeker of hij er niet is....

Geplaatst:

Je hebt wel een soort van track suit... Ik weet niet of dat is wat je zoekt. Ik zal een screentje maken. Het heeft in ieder geval de volgende dingen:

Track top $85

Track pants $100

Boxing shoes $70

Fullface helmet $150

De Boxing Shoes omdat laarzen er dan wel mooi bij staan natuurlijk :puh:. En je kunt altijd één deze vier weglaten. Ik zal een screentje nemen... :Y

Je kunt de Track Pants ook in het zwart en blauw kopen. En je hebt ook nog een blauwe help, genaamd MotoX Helmet. Ohja, en ze zijn te koop bij Prolaps :).

EDIT, ik hoop dat je dit een beetje zoekt, anders zijn ze helaas niet in het spel beschikbaar:

post-33831-1185462731_thumb.png

Op verzoek, op de motor:

post-33831-1185463126_thumb.png

post-33831-1185463138_thumb.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...