jasperbaba Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 hoe kan ik dit verhelpen: als iemend hier een antwoord of oplossing voor heeft zou dat geweldig zijn. ik heb een auto gedownload en als ik die met vice city mod manager over een andere zet dan is die nieuwe auto er wel maar de schaduw is wel 6 meter lang, de wielen komen niet aan de grond(dus kan je niet rijden) en de auto stuiterd op de grong alsof er iets onder dat de grong raakt? als iemend mij hier mee kan helpen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 hoe kan ik dit verhelpen:als iemend hier een antwoord of oplossing voor heeft zou dat geweldig zijn. ik heb een auto gedownload en als ik die met vice city mod manager over een andere zet dan is die nieuwe auto er wel maar de schaduw is wel 6 meter lang, de wielen komen niet aan de grond(dus kan je niet rijden) en de auto stuiterd op de grong alsof er iets onder dat de grong raakt? als iemend mij hier mee kan helpen??? Heb je dat het alleen bij 1 auto of bij meerdere ? Als het bij dezelfde auto steeds gebeurd kan het aan de mod zelf liggen, als het bij alle auto´s gebeurd raad ik je aan VC eens opnieuw te instaleren. Je kan ook proberen de mods te instaleren met de IMG Tool IMG Tool Handleiding IMG Tool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.