superjetze Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) naar aanlijding van deze ''topic'' probeer ik een object in VC te zetten, dat gaat NIET zonder slagen en stoten... nu heb ik weer een probleem met moo mapper: ik heb de IDE en de IPL gemaakt maar als ik het wil opslaan krijg ik 'deze error: weet iemand daar iets op? Bewerkt: 26 juli 2007 door superjetze Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Heb je Alleen-lezen van de bestanden afgehaald? Reageren
superjetze Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 huh nee hoedoe ik dat? Reageren
EXIT Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 rechtermuisknop op je gta map en dan read-only afvinken Reageren
superjetze Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 waar is map kan je iets gedetiérder zijn? Reageren
joopykoopy Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) oke wat bedoelt word je weet de map waar vc in staat als alles goed is... standaart "C:\Program Files\Rockstargames\ en daar staat de vc map dan selecteer je de vc map en dan rechter muis knop en dan eigenschappen en dan staat daar ook een vakje aleen leezen en die moet uitgevinkt zijn (mag dus niks groens in zitten het vakje dan he) en dan ook op alle submappen toepassen doen en dan werkt het wel Bewerkt: 27 juli 2007 door joopykoopy Reageren
superjetze Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) eh.. hij wil nu wel sluiten maar er komt geen IPL en IDE bij... want ik vink het vakje weg maar als ik dan weer op eigenschappen druk is hij er weer wat moet ik nu doen? Bewerkt: 27 juli 2007 door superjetze Reageren
joopykoopy Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 dat doet de mijne ook maar heb geen last meer van die melding dus je kunt nu gewoon moomapper gebruiken Reageren
superjetze Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 dat doet de mijne ook maar heb geen last meer van die melding dusje kunt nu gewoon moomapper gebruiken maar er komt geen IPL en IDE bij... Reageren
joopykoopy Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 dan kan ik je helpen het zou namelijk gewoon moeten werken Reageren
superjetze Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 eh.. eerst heb ik een ander probleem ik heb op verbergen gedrukt dus nu kan ik hem niet meer zien... hoe kan ik hem terug halen (de VC map) Reageren
joopykoopy Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 extra in deze computer dan mapopties en dan staat ergens in de lijst verborgen bestanden en mappen weergeven die moet aan staan (helemal onderaan) Reageren
superjetze Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 oke gedaan ga je me nu helpen met mijn eerste probleem? Reageren
joopykoopy Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 dus je hebt een keer alleen lezen uitgevinkt dan moet alles gewoon werken altans dat was bij mij zo.. probeer de gta-vc.dat eens handmatig van alleen lezen af te zetten? mischien werkt dat? Reageren
superjetze Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 dus je hebt een keer alleen lezen uitgevinkt dan moet alles gewoon werken altans dat was bij mij zo..probeer de gta-vc.dat eens handmatig van alleen lezen af te zetten? mischien werkt dat? nee gta-vc.dat komt hij wel maar in de map waar de IPL enzo moet komen komt niks.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.