Honkbal95 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) hey ik heb een probleem met punkbuster als ik in een server ga en ben aan het spelen word ik na een paar seconden uit de server gekickt en krijg ik een melding dat hij punkbuster exe niet kan localiseren? Bewerkt: 26 juli 2007 door Jowx Topictitel aangepast, hoofdletters -> normale letters!! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 heyik heb een probleem met punkbuster als ik in een server ga en ben aan het spelen word ik na een paar seconden uit de server gekickt en krijg ik een melding dat hij punkbuster exe niet kan localiseren? Ik denk dat je dan PunkBuster nog uit hebt staan, deze kun je dus het beste even aanzetten. Volgens mij kun je deze aanzetten in de Multiplayer Options. Mocht PB een probleem blijven vormen, dan kun je proberen PB even te updaten. Ik neem namelijk aan dat je ergens 'Check For Updates' moet zien staan, via daar kun je namelijk PB even updaten. Anders kun je even proberen PB opnieuw te installeren, aan de hand van deze setup. Tot slot zou je firewall een mogelijk probleem kunnen vormen. Loop deze dus even na en kijk of er ergens iets wordt geblokt. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ik krijg deze error Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Bekijk nogmaals even of je firewall iets blokt. McAfee en Norton beschikken volgens mij over een persoonlijke firewall, waarin je zelf kunt kiezen welke progamma's geblokt en toegelaten worden. Als het goed is moet je na installatie van CoD ook een scherm hebben gehad met de melding of PB toestemming had om gebruik te maken van je PC. Wees er dus zeker van dat je beveiliging toestemming geeft aan Punkbuster A en B. Ten tweede kan het ook liggen aan een verouderde versie van PB, zoals ik net ook al zei. Overigens nog even over het herinstalleren van PB. Verwijder eerst je huidige 'pb' map. Deze is waarschijnlijk te vinden in: 'C:\Program Files\Activison\Call of Duty\pb'. Verwijder die map, alvorens je hem opnieuw installeert. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 hey hij kan de b dinges niet vinden ik heb net die map verwijdert en pb opniuew geinstalleert dan krijg ik 1 melding van mcfee van punkbuster a ofzo en later ga ik kijken in die map en dan staat er wel punkbuster b maaar in zon soort wit schrempje en er staat geen exe achter enik krijg er geen meldeing over Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.