thug Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) welke game van psp had je als eerste uit en hoe veel moeilijk was het. bij mij was het nfs carbon own the city. ik had er eigelijk niet veel moeite mee behalve op laatse was het best lastig Bewerkt: 26 juli 2007 door thug Reageren
Rullez Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Uhh even na denken. Niet dus. Ik heb mijn PSP nog maar een paar weken. En dus ook nog maar 1 spel. Vice City Stories ofcourse Reageren
Kinzorro Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Lol, mijn eerste game voor de PSP is óók GTA:VCS (en daarna NFS Carbon: OTC, volgens mij zijn deze 2 games de populairste) maar of het moeilijk is? Storyline uitgespeeld, nu ben ik bezig met de zijmissies dus nee, vind het niet echt moeilijk. Bewerkt: 26 juli 2007 door Kinzorro Reageren
Kakaroth Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 hmmm das een lastige.... *kijkt in de kast* ik weet het echt niet, OF Gta LCS, OF THUG 2 (Tony Hawk) Reageren
Speakrslayer Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Tony Hawk's underground2 remix. Was zo gepiept, aangezien ik THUG2 al helemaal uit mijn hoofd kende. Reageren
karamanci Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Euuh....(was al 1,5 jaar geleden)....GTA LCS en daarna MGS Portable OPS(een goeie )en daarna GTA VCS . ...en nog veel meer Reageren
Ben007 Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Killzone:Liberation Ik had het na een week of twee al uitgespeeld en na een maand had ik alle extras ook voltooid Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Splinter Cell Essential, en daar na POP Rival Swords verder nog killzone liberation, afterburner black falcon, MGS portable ops en nog veel meer. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Mijn eerste PSP game is ridce racer.. Reageren
profile Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Ik had de psp meteen op de release datum. Dus kon ik meteen beginnen spelen. En wel op Fired up. Dat spel had ik ook als eerste uitgespeeld. En dan kwam natuurlijk gta. Vice city stories wel. Liberty city stories heb ik niet voor psp. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 mij eerste spel die ik uitspeelde op PSP was ook al GTA:LCS Reageren
VforV Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Mijn eerste PSP-game was Burnout: Legends maar de eerste PSP-game (en ook de enige ) die ik heb uitgespeeld is Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.