Jump to content

Coole replay

Terror of Vice City Area

Recommended Posts

*snif* ik moest huilen toen ik hem maakte, wat een mooie replay. Hier heb ik een filmpje waar tommy in het water verdronken is en naar de hemel gaat, kijk hoe mooi vice city onder hem vervaagt.. *snik snik snotter ooooh wat zielúúúúg!* :(

Download HIER de replay en zet hem in de map "Mijn documenten/GTA vice city user files. Druk dan tijdens het spelen van Vice City op "F3".

Sorry, maar fraps doet het niet bij mij, dus dacht ik: "dan maar zo".

Delen op andere websites

Hoe heb je dat eigenlijk voor elkaar gekregen? Als je dood ga in VC dan wordt het scherm toch wit en sta je weer bij het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Mag je wel wat mij betreft wel even een verklaring voor geven. Het lijkt me niet echt dat je dat gewoon zonder mods hebt gedaan, maar dan nog. Lijkt me wel grappig om te weten hóé je het gedaan hebt. ;)

Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Ik denk niet echt dat Joriz het op de site zal zetten, ik heb er een paar screens van, het stelt niet echt veel voor, maar wel een beetje grappig

1. wmplayer20050208112812462mz.jpg

2. wmplayer20050208112819721sd.jpg

Je ziet alleen dat Tommy in een politie-pak in het water valt, vervolgens wordt hij horizontaal een heel eind naar boven gesleept. Meer niet.

Delen op andere websites

• 3 maanden later...
Ik denk niet echt dat Joriz het op de site zal zetten, ik heb er een paar screens van, het stelt niet echt veel voor, maar wel een beetje grappig

1. wmplayer20050208112812462mz.jpg

2. wmplayer20050208112819721sd.jpg

Je ziet alleen dat Tommy in een politie-pak in het water valt, vervolgens wordt hij horizontaal een heel eind naar boven gesleept. Meer niet.

idd, het is met een jetpack gedaan, want als je bij de 2e foto kijk, is zijn houding nog steeds hetzelfde als in het water ;) dus het klopt niet echt Terror of vice city :)

Nice try

Bewerkt: door [QB]GoodMan
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...