Jump to content

niewe easter egg of een glitch


gangster

Recommended Posts

ik zat gta vc aan het spelen met het leger achter mij aan toen zag ik een plaatje met een vogel ofzoiets op een tv of poster een toen ging de politie daar naar kijken echt heel raar plaatje komt nog

edit het plaatje(s) en het is een poster

screenshot62989ln.png

screenshot39563tn.png

Bewerkt: door gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is het huis van iemand die je moet achtervolgen tijdens een missie van Diaz. Ik zal 's kijken of ik er nog wat speciaals kan ontdekken. Ik denk dat het eerder een glitch is dan een easteregg.

Oh, en op die poster (of TV) die je kunt zien op de screen staat de staartvin van een walvis, niet een vogel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vaaaag... Is het niet Fake?? Want die indruk heb ik namelijk wel... Maarjah ik zie overal politie en geen Pedestrians hoe deed je dat?

[EDIT] Zet je HUD is aan... ?

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Nah, ik geloof niet dat het fake is. Eerder toeval of een glitch. De HUD zet ik ook meestal uit wanneer ik een screen maak, en dat er zoveel politie is en weinig voetgangers komt omdat het leger achter hem aan zit.

Wat ik me wel afvraag: Waar is Tommy eigenlijk? :blink: Bij die onderste zou je in die Rhino kunnen zitten, maar waar ben je in de eerste screen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nah, ik geloof niet dat het fake is. Eerder toeval of een glitch. De HUD zet ik ook meestal uit wanneer ik een screen maak, en dat er zoveel politie is en weinig voetgangers komt omdat het leger achter hem aan zit.

Wat ik me wel afvraag: Waar is Tommy eigenlijk? :blink: Bij die onderste zou je in die Rhino kunnen zitten, maar waar ben je in de eerste screen?

Volgens mij heeft hij het er gewoon uitgeknipt want je ziet ook niet hoeveel geld ie heeft en sterren.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat gta vc aan het spelen met het leger achter mij aan toen zag ik een plaatje met een vogel ofzoiets op een tv of poster een toen ging de politie daar naar kijken echt heel raar plaatje komt nog

edit het plaatje(s) en het is een poster

screenshot62989ln.png

screenshot39563tn.png

heel vreemd kijk goed naar gebouwen achteraan onderste foto toont hoge gebouwen en eerste geen <_< :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

ik maak die screen met die ultimate trainer maar soms is dan ook iets weg zoals dat gebouw of een auto :angry: daarom was bij die eerste die tank ook weg :puh: en dat geld kan je bij display setup uitstellen dat doe ik altijd met screens

Bewerkt: door gangster
Link to comment
Delen op andere websites

ik maak die screen met die ultimate trainer maar soms is dan ook iets weg zoals dat gebouw of een auto :angry: daarom was bij die eerste die tank ook weg :puh: en dat geld kan je bij display setup uitstellen dat doe ik altijd met screens

Ja hoor, ik maakte eens een screen toen ik met mijn moto jumpte, en toen was mijn motor weg en zweefde het ventje. En die poster hangt daar altijd hoor. En als ik me niet vergis ook een poster van een zeehond. Als je die missie doet moet je door het raam kijken. Dan die vent achtervolgen op scooter naar dat gebouw op starfish island.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe de missie zelf heet weet ik zo snel niet, maar de missie erna heet "Oum Phen '86". Ik heb het zelf even geprobeerd, maar bij mij gebeurt er niets. Ik denk dat het toeval was, of een bug waar niet iedereen last van heeft.

Ow, en je achtervolgt die gast naar Prawn Island, niet naar Starfish Island ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De missie heet 'The Chase' een missie van Ricardo Diaz waarbij je iemand moet achtervolgen naar zijn huis omdat hij verdacht wordt van geld stelen bij Diaz... Zijn huis is op Prawn Island.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...