Wijst Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Ik wou deze signature even laten raten ! Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Bewerkt: 27 juli 2007 door Wijst Reageren
Gtakiller94 Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Ik wou deze signature even laten raten ! Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. 8.5/10 Super (Ik ben ook allemaal plaatjes maken maar , Ik ben niet zo goed in Photoshop ) Reageren
S()nny Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 hep je hm nou uit zitten knippen? dat hoeft helemaal niet bij een render..!! nu de BG ik zou er volgende keer iets meer variatie in doen want dit is wat eentonig en je hept telkens hetzelfde probeer wat abstract en grunge brushes en probeer wat lettertype's te downloaden want je hept telkens de zelfde !! en je hept weer er om een zitten brushen dat is egt niet mooi en ik had je sig tog meer naar het midden toe geplaatst.. mijn rate: 6,5/10 gr S()nny Reageren
S()nny Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) ow hij was 2 keer geplaats daar door deze post Bewerkt: 27 juli 2007 door S()nny Reageren
Wijst Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Ik heb het geknipt ja, maar het was niet zo'n plaatje van render sait maar gewoon van google met achtergrond en andere poppetjes enzo ! Reageren
gammie_ Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Heey Wijst, Op het eerste gezicht zit het er heel creatief uit! Plus punten: Doordat je zelf een Render (poppentje) hebt gekozen, en geheel hebt uitgeknip vindt ik hem heel orgineel gworden! Dat geld het zelfde voor het logo: Battlefield 2. Min punten: De outer glow vind ik er niet bij passen. Het maakt het een beetje los van je achtergrond dus niet helemaal bijpassend. Zelf had ik de achtergrond wat donkerder gedaan. Je Render was mooier geweest als je hem wat meer hat ingeblend in je background. Conclusie Eerste indruk: 7 Render: 6,5 Background: 6 Effecten: 6 Font: 6 Eindcijfer: 6.3 Ps: Fonts (lettertypen) kun je gemakkelijk downloaden op Dafont.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.