Merticus XVII Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Ik ben de dag van vandaag enorm druk bezig met het maken van mijn eigen creaties. Ik heb wat lopen sukkelen met het lezen van tutorials de laatste dagen en wanneer ik opstond vanochtend moest en zou ik mijn eerste sprite signature maken. Ik ben heel trots op men eerste sprite. Dit omwille dat ik al een hele lange tijd bezig ben geweest met altijd maar hetzelfde. Ik presenteer u met trots ... mijn eerste Sprite Signature Reageren
Sunray Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Ik ken niet zoveel over sprite signatures maar is dat normaal dat het zo leeg is? Ik zou die gele achtergrond op je hele sig doen + nog wat filters. Maar ik geef je toch een 6.5. Reageren
GFXMaster Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Zeer mooie sprite, echt dit is een perfecte Sprite. mooie licht effecten, PRACHTIG MAN. Kun je mij vertellen hoe je dit gedaan hebt in een tutorial ofzo? Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Zeer mooie sprite, echt dit is een perfecte Sprite. mooie licht effecten, PRACHTIG MAN. Kun je mij vertellen hoe je dit gedaan hebt in een tutorial ofzo?Ik ben blij dat je hem prachtig vind GFXMaster. Ik heb hem inderdaad van een tutorial gehaald die ik op Gamerenders had gevonden. Helaas heb ik die url niet meer, maar ik heb wel de url die je leidt naar een url die door dezelfde gebruiker werd gepost door Birdman Reageren
.Syfes Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Het is goed voor je eerste sprite sig maar je hebt nogal weinig effecten toegevoegd. Je moet eigelijk effecten maken die te maken hebben met je sprite .Bij jou is de sprite pikachu ,dus moet je bijvoorbeeld een dondereffect op de achtergrond maken .En dan een donderbol rond pikachu maken . Over de donderbol nu zie ik een lichte bol rond pikachu.Om het sterker te maken moet je het vaak kopieren. Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Heel netjes Alleen slechte render keuze Als je de .psd nog hebt, plz verander want dan is hij echt super Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.