gta-pilot Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Hallo ik dacht ik maak maar is een tut en dit kwam er van Wat heb je nodeg 1. San Andereas 2. gxt editor klik er op voor vergroting 1. download de gxt editor van: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?ac...file&id=568 en download het 2. 3. 4. 5. 6. dit was het dan Max sorry als deze al bestond kan een modje hem verplaaten? verkeerd gepost owja vergete te editen dutchy hat hem al verplaatst :$ ok >>> Door DaBeast: Hij staat goed hoor . Als de plaatjes nu eens zouden werken, en ze iets ordelijker omcirkelt waren, voeg ik hem toe aan de Master Tutorial List .<<< ze werken hoor 0.o maar wrrm is het niet goed omcirkeld? zo zien ze het juist en ik kon het niet anders doen want de andere om mooie sircels te maken dee het niet ik snap het niet Bewerkt: 27 juli 2007 door gta-pilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.