S()nny Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) onderwerp: real life people / anime design: signature size: max 500x150 render: ja stock: nee premade: mag inlevertijd: Z.S.M. opmerking: ik lever de mijne in na de jouwe.. tegenstander: maakt niet uit ; prof of beginner maakt niet uit... wie gaat de uitdaging aan? hopelijk komt er nu wel iemand Bewerkt: 30 juli 2007 door S()nny
S()nny Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) ik laat hm vandaag en morgen nog lopen maar als niemand wil laat ik hm sluiten door een mod.. @.Levi.: haha dan verander ik hm maar in tegenstander maakt niet uit Bewerkt: 29 juli 2007 door S()nny
.Levi. Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 S()nny heeft mij via pb uitgedaagd voor een battle, zat zelf eigenlijk op twankala te wachten aangezien hij ook tegen mij wou maar dat een ander keer dan. Ik zal kijken welke van de twee onderwerpen ik ga nemen. Als ik klaar ben zal ik mijn signature hier neerzetten en jou een pb sturen om je op de hoogte te houden. Succes alvast S()nny. Signature: [IMG=http://img57.imageshack.us/img57/9260/swissbeatsci1.png]
S()nny Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 .Levi.: S()nny: succes .Levi. Stemmen maar !!
.Syfes Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) S()nny: Alweer dezelfde formaat neem eens een ander formaat.Jouw render is niet bewerkt. Wat ik wel goed vindt is de effecten maar veel zie ik er niet .De border past er wel bij. .Levi.:Je kan veel beter levi .Je hebt wat overdreven met je font en dat vind ik slecht . Wat ik erg mooi vind is je stroke .(kan je me dat ook eens leren ??) Ik denk dat je patters hebt gebruikt en dat heel goed want ik zie weining leden met patterns in hun sig . De kleur vindt ik niet echt zo mooi.De render is bij jou wel goed bewerkt dat vind ik ook goed gedaan . Stem gaat naar : .Levi. @S()nny: Het formaat vind ik niet zo erg maar je moet er veel meer effecten rond je render en in je sig doen Bewerkt: 1 augustus 2007 door .Syfes
S()nny Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) S()nny: Alweer dezelfde formaat neem eens een ander formaat.Jouw render is niet bewerkt.Wat ik wel goed vindt is de effecten maar veel zie ik er niet .De border past er wel bij. hij is cker wel bewerkt hij is heel veel verlicht maar dat is niet zo goed te zien de render was eerst heel erg donker..(ik had hm misschien nog wat van onderen moeten verlichten maarja ) en het formaat dat moet ik tog zelf weten..ik kan niet met grote sigs overweg.. Bewerkt: 1 augustus 2007 door S()nny
gta-pilot Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 nou ik vind die van levi niet echt mijn stijl en ik vind die van s()nny mooier dij mijne gaat neer s()nny
Amfetamientje Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ik stem op .levi. Ik vind dat hij echt een bepaalde stijl (beetje urban) aan de sig heeft meegegeven, zo zie je dat de fonts perfect klopen met de achtergrond ect. Dit mis ik bij S()nny ow en S()nny, ik had ook voor een andere Font gegaan, nu weet ierdreen wat er staat omdat zij vrij bekend is maar anders is het ff puzzelen wat er nou staat.
Trecka Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Ik stem op .Levi. Ondanks dat zijn signature niet echt in mijn smaak valt, gaat het om het technische kant, en je hebt er een mooie 'Urban-swung' aan gegeven Sonny: Goede filters/effecten gebruikt, alleen imo past je render/stock totaal niet bij de achtergrond. Zo lijkt het erop dat je een achtergrond hebt gemaakt, en er een stock op hebt geplaatst.
S()nny Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) het is gwoon normaal een render , en gwoon zelf een BG gemaakt ja Bewerkt: 1 augustus 2007 door S()nny
Trecka Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Als je het zo maakt is er opzich niks mis mee, maar het geeft de sig een beetje een amateuristische indruk
Gtakiller94 Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 (bewerkt) Ik stem ook voor .Levi. Hij ziet er weer mooi uit , die van S( )nny is ook wel mooi hoor maar Ik vindt die van Levi iets mooier Stem ; +1 Levi Bewerkt: 1 augustus 2007 door Gtakiller94
tryphion Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 S()nny: Voor mij lijkt de sig best simpel, het past niet goed bij elkaar allemaal, en missch. wat mooiere text. De achtergrond is opzich mooi, maar niet in deze sig . .Levi: De sig is keigaaf, alleen de kleur (ja de kleur) had van mij anders gemogen. xD. Text kan ietsjes beter, dan istie top. +1 .Levi
S()nny Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 hij was helemaal nie simpel er zit behoorlijk veel werk in !!!
Sunray Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 S()nny: Ik vind juist wel dat je BG goed bij je render past. En je render is best wel knap. je font vind ik ook best wel mooi. .Levi.: Ook mooi gedaan je BG past er ook goed bij maar die van S()nny juist wat meer. (Sorry maar dat is mijn mening) Je font is wel mooi Past mooi bij je BG. Je render vind ik ook wel mooi maar ik hou nu 1 maal meer van meisjes dus ik vind die van S()nny mooier. Misshien je sig wat kleiner gedaan. Je stroke vind ik wel nice gedaan zou je me kunnen pm'en hoe je dat gedaan hebt. Ik vind ze wat gelijk gaan maar toch stem ik op:S()nny Ik vind hem juist wat mooier.
Recommended Posts