Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik weet niet presies wat een ping is iniedergeval iets met je internet kan iemand mij dit uitleggen? DANK alvast

Geplaatst: (bewerkt)
ik weet niet presies wat een ping is iniedergeval iets met je internet kan iemand mij dit uitleggen? DANK alvast

Ping is de reactie snelheid van de internet pakketjes van jou computer naar de server in Milliseconde(ms)

hoe lager dus hoe beter, mensen uit america die op nederlandse servers spelen hebben daarom vaak een ping van 100 of meer (0.1 seconde)

Bewerkt: door Simbad
Geplaatst:

DANK vooor dit simpele vraag dus je kan het beste ( wij tenminsten) een server pakken in nederland of belgiè of DE toch in plaats van U.S.a

Op zich kan je gewoon in een server van de Verenigde Staten gaan, de ping is nooit heel hoog en je merkt er vrij weinig van. Zoals Simbad al zegt is het 100 of hoger en dus maar 0.1 seconde dus in principe merk je er niks van... Verder, een server van de Verenigde Staten wil niet zeggen dat daar alleen maar Amerikanen ofzo op zitten, ik zit er regelmatig ook op en je komt er ook gewoon Nederlanders e.d. tegen...

Bewerkt: door VWO-er

ik zelf zal niet graag (helemaal niet) op een amerikaanse server spelen, 100ms is toch wel een stuk meer dan 13 ms zoals mijn server, dan moet je nog al goed kunnen mikken wil je iemand dan dood knallen.

Edit: ik was even vergeten dat het over mta race ging, nou dan maakt het indd niet veel uit, je zult er geen last van hebben, maar je merkt het wel iedere keer als je een checkpoint haalt dan komt het geluidje ietsje later.

Bewerkt: door Simbad
Geplaatst:

Voor als je meer online gamed raad ik je ook aan Geen wireless verbinding te gebruiken (draadloos) omdat dit heel instabiel is je ziet je Ping nog redelijk laag zitten steeds maar dit verandert soms snel door de instabiliteit van het wireless internet. het beste is een LAN verbinding ( kabel ) maar dat is natuurlijk niet altijd mogelijk ( als je vader er geen zin in hebt :puh: ).

Voor als je meer online gamed raad ik je ook aan Geen wireless verbinding te gebruiken (draadloos) omdat dit heel instabiel is je ziet je Ping nog redelijk laag zitten steeds maar dit verandert soms snel door de instabiliteit van het wireless internet. het beste is een LAN verbinding ( kabel ) maar dat is natuurlijk niet altijd mogelijk ( als je vader er geen zin in hebt :puh: ).

Dit is niet waar ik heb ook draadlooze verbinding en men ping zit altijd odner de 30 dus het ligt gewoon aan je internetverbinding zelf :Y

Het maakt dus niet uit of je nu LAN of draadloze verbinding hebt ;)

Geetz :cya:

Bewerkt: door Ninoke
Geplaatst:

ligt eraan wat voor spellen jij op internet speelt

maar ik merk een duidelijk verschil.

en achja ik had Sweex en dat is al zon 2e keuze merk

Geplaatst:

Scrtz heeft gelijk, draadloze netwerken schommelen vaak met ping (vaak als ze slecht bereik hebben) jij zegt je hebt altijd een lage ping, maar dat zal best kunnen maar draadloze netwerkjes willen nog wel is pakketjes verliezen of uitvallen, het is nog al gevoelig, mijn ervaring met draadloos gamen is waardeloos, maar het kan ook zijn dat je dit problem niet hebt, dan heb je het goed voor mekaar, maar een LAN met bedraad netwerk is toch altijd tig keer beter. (en sneller)

Geplaatst:

ja kan irritant zijn het ene moment heb je een lekkere ping met draadloos en het andere moment stijgt die omhoog en lag je ineens heel erg

het verschil tussen draadloos en LAN verbinding merk je heel goed als je online shooting games doet want dan heb je echt een goede verbinding nodig

weet niet hoe het zit met racen hoor kan heel anders zijn

• 5 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...