Capodaano Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) In de missie Sweet's Girl moet je Sweet redden van een aantal gangmembers.. de Seville Boulevard Families. Maar waarom zijn ze wel in jouw kleuren gekleed? Bewerkt: 27 juli 2007 door De Plag Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) als het goed is is dat Seville Boulevard Families waar je op dat moment geen contacten meer mee hebt omdat ze geen allies meer zijn daarom zijn dit je vijanden laterna probeer je de contacten weer te herstellen in de missie ''reuniting the families'' maar dit mislukt omdat de meeting getipt is door iemand en de SWAT eraan komt hier kun je nogeens meer lezen over de missie zelf: http://nl.wikigta.org/wiki/Sweet%27s_Girl_..._San_Andreas%29 Bewerkt: 27 juli 2007 door Scrtz Reageren
J-star Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 heeft iemand een savegame van 1 missie VOOR de Reuniting the Families ik wil deze missie weer ff doen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) De Seville Boulevard Families zijn een onderdeel van de Grove Street Families, in de missie Sweet's Girl hebben ze onderling ruzie gekregen. Daarna is deze ruzie weer beslecht, echter wordt hieraan in de verhaallijn weinig aandacht aan besteed. Overigens kan je op >deze pagina< ook heel goed zien dat de Ballas uit verschillende onderdelen bestaan, elke groep heeft z'n eigen tag. De Seville Boulevard Families hebben zo op hun beurt ook hun eigen (groene) tag. Edit @ hierboven: >Hier< kan je savegames vinden voor de PC, versie 1. >Hier< kan je savegames vinden voor de PC, versie 2. Edit @ hieronder: Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. In jou post heb je het over de missie Reuniting the Families, dit heeft niets met de Seville Boulevard Families te maken maar met de Ballas en de Vagos. Bewerkt: 27 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ze hadden een contact ja zon 5 jaar gelede dus in de storyline Hoord alleen nog Grovestreet bij jou dat is al weg als CJ terugkomt en zou herstellen ofzo want Sweet blijft er echter redelijk veel over praten dat heel Orange grove families moet terugkomen maar echt een antwoord krijg je daar niet meer op Reageren
J-star Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) De Seville Boulevard Families zijn een onderdeel van de Grove Street Families, in de missie Sweet's Girl hebben ze onderling ruzie gekregen. Daarna is deze ruzie weer beslecht, echter wordt hieraan in de verhaallijn weinig aandacht aan besteed. Overigens kan je op >deze pagina< ook heel goed zien dat de Ballas uit verschillende onderdelen bestaan, elke groep heeft z'n eigen tag. De Seville Boulevard Families hebben zo op hun beurt ook hun eigen (groene) tag. Edit @ hierboven: >Hier< kan je savegames vinden voor de PC, versie 1. >Hier< kan je savegames vinden voor de PC, versie 2. Edit @ hieronder: Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld. In jou post heb je het over de missie Reuniting the Families, dit heeft niets met de Seville Boulevard Families te maken maar met de Ballas en de Vagos. Ik zie mijn bedoelde missie er niet bij staan Reuniting the Families EDIT: im sorry, ik zag hem over het hoofd sorry!! Bewerkt: 27 juli 2007 door J-star Reageren
Kinzorro Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Als ik me niet vergis bestaat Orange Grove Street Families uit de Seville Boulevard families en Temple Drive families En sinds jij (CJ) vertrok uit Los Santos waren eigenlijk alleen nog paar leden van de temple drive families bij grove street. Reageren
Limbolander Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ja die 3 gangs zijn allang uit elkaar als je terugkomt als CJ ik denk dat in het einde van het spel ze weer samen zijn maar daar heb ik geen bewijzen voor want dat zie je nergens. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 wat zijn de temple drive gangs?? :?:? Reageren
Limbolander Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) wat zijn de temple drive gangs?? :?:? Temple drive gangs aka Temple drive Families hoorden vroeger ook bij Grove Street Families als het goed is deze gaan echter hun eige weg samen met Seville Boulevard Families want heel Grove Street Families valt uit elkaar door de illegale praktijken zoals de drugshandel van Ballas dit kun je ongeveer allemaal hier lezen http://nl.wikigta.org/wiki/Grove_Street_Families en verder is er niet zoveel bekend over Bewerkt: 28 juli 2007 door Scrtz Reageren
Capodaano Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ja ik snap de storyline enzo wel maar als ze een andere gang willen zijn zou je denken dat ze zich anders zouden kleden Maar vraagje.. Wat ben ik dan? Een Temple, Seville of neutraal? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ja ik snap de storyline enzo wel maar als ze een andere gang willen zijn zou je denken dat ze zich anders zouden kleden Maar vraagje.. Wat ben ik dan? Een Temple, Seville of neutraal? Bepaalde families/groepen hebben zich vereenigd tot één gang die de naam draagt van de Orange Grove Families (OGF), Sweet staat in het begin v/d storyline aan het hoofd van deze gang. CJ is z'n broertje en nadat hij zich heeft bewezen staat hij samen met z'n broer (Sweet) aan het hoofd van deze gang.De Seville Boulevard Families (SFB) bevinden zich uiterst oost in Los Santos, het gebied tussen het racestadion in het noorden, en de havens in het zuiden. Het gebied v/d SBF is ook te herkennen aan de groene tags die zij gebruiken om hun gebied te markeren, zoals je weet moet CJ ook deze tags overspuiten. De Temple Drive Families bevinden zich in het noord-noord-westen van Los Santos, in het begin zijn deze gebieden groen. Desondanks betwijfel ik of deze families oorspronkelijk bij de OGF horen aangezien hun tags paars zijn en de naam 'Ballas' in zich heeft zoals te zien op >deze pagina<. Dus CJ behoort tot de OGF wat tevens ook de naam is v/d gang. Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 nee dat klopt niet want OGF bestaat al niet meer als CJ terug komt dat was 5 jaar geleden toen CJ er nog was CJ moet zich WEER bewijzen om te kijken of hij nog wel echt loyaal is naar Grove Street want hij was vroeger al OGF maar OGF is allang uit elkaar alleen Grove Street families is nog van Sweet/CJ Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) nee dat klopt niet want OGF bestaat al niet meer als CJ terug komtdat was 5 jaar geleden toen CJ er nog was De Orange Grove Families bestaan nog steeds alleen in afgeslankte vorm, niet zo groot en invloedrijk als toen CJ 5 jaar terug weg ging naar Liberty City. maar OGF is allang uit elkaar alleen Grove Street families is nog van Sweet/CJAls gang zijn ze idd uit elkaar, met her en der nog groepen die de OGF trouw zijn gebleven getuige de groene gebieden als CJ terug is gekomen. Maar als groep bestaan ze nog steeds, met Sweet aan het hoofd. De Orange Grove Families is behalve de naam van de gehele gang ook de naam van de families in en om Grove Street (vandaar ook de naam). Maar als leidende familie/groep, o.l.v. Sweet en CJ draagt de gehele gang dezelfde naam.Edit @ hieronder: Ze zijn nooit helemaal weg geweest alleen kleiner geworden, vanaf het moment dat CJ mee gaat werken worden ze weer groter en spreekt men van het feit dat ze weer 'terug' zijn. Dat wil zeggen dat ze weer terug op hun oude niveau zijn. Bewerkt: 29 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Limbolander Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 ja tis allemaal een beetje vaag en er word nergens wat gezegt over dat ogf NU terug is of nog niet en weet ik wat allemaal >>> Door Dutchy3010: Als je het antwoord niet weet, hoef je ook niet te posten...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.