Donwell Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Gefeliciteerd met je overwinning, _KoE_Mzungu! Ook Froodooo gefeliciteerd met dit succesvolle contest, mijn complimenten jongens. _KoE_Mzungu
Kraay Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Ik dacht dat vandaag de uiterste inleverdatum was. X_x Naja, wat ben ik ook een kluns, heb het te druk met nix doen en nog wat meer. :') Congratz, koe.
-Matthijs- Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Wat maken 2 seconden toch ook weer een wereld van verschil. Hoe dan ook, van harte gefeliciteerd met je SAS-titel, _KoE_Mzungu! Ik neem aan dat je de beker een mooi plaatsje geeft in de prijzenkast. En ook Froodooo hartelijk bedankt voor het organiseren van deze contest. Zoals altijd was het weer top georganiseerd! Daarnaast was het concept ook weer erg origineel. KUTGW!
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Zo, dat was dan het einde. Ik heb er echt heel veel plezier aan gehad, deed heel erg mijn best, maar er moest toch iemand de beste zijn, en dat was onze Koe! Geweldig gedaan jongen, maar had je nou niet eventjes die bocht uit kunnen vliegen en mij die 0:11 seconden verschil gunnen . Nou ja ik vond het zoals altijd weer een geweldige contes, hartelijk dank Froodoo en de rest van de deelnemers, het was weer een TOP contest! (PS: Zijn er ook prijzen voor tweede en derde plaats ) As Melhoras, NeoSyp
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Gefeliciteerd, _KoE! :klap:
GTA-Sheep Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Mijn dank voor de perfecte organisatie Froodooo Zag er erg goed uit allemaal. En natuurlijk onze KoE van harte gefeliciteerd met het behalen van de eerste plek. Ook Neosyp en Matthijs van harte gefeliciteerd met plek 2 en 3.....
ikt Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Gefeliciteerd iedereen Het was leuk om mee te doen
_KoE_Mzungu Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Wat maken 2 seconden toch ook weer een wereld van verschil. Hoe dan ook, van harte gefeliciteerd met je SAS-titel, _KoE_Mzungu! Ik neem aan dat je de beker een mooi plaatsje geeft in de prijzenkast. En ook Froodooo hartelijk bedankt voor het organiseren van deze contest. Zoals altijd was het weer top georganiseerd! Daarnaast was het concept ook weer erg origineel. KUTGW! Waar blijft die beker . Je bent een waardige tegenstander -Matthijs- en zag jou als mijn grote concurrent en de verschillen zijn idd niet groot.Zo, dat was dan het einde. Ik heb er echt heel veel plezier aan gehad, deed heel erg mijn best, maar er moest toch iemand de beste zijn, en dat was onze Koe! Geweldig gedaan jongen, maar had je nou niet eventjes die bocht uit kunnen vliegen en mij die 0:11 seconden verschil gunnen . Nou ja ik vond het zoals altijd weer een geweldige contes, hartelijk dank Froodoo en de rest van de deelnemers, het was weer een TOP contest! (PS: Zijn er ook prijzen voor tweede en derde plaats ) As Melhoras, NeoSyp Mijn tijd was niet schadeloos gehaald dus er had misschien wat meer in het vat gezeten maar op een gegeven moment komt het de strot uit en stop je ermee. Ook jij een waardige tegenstander, gefeliciteerd met je tweede plaats.Wil bij deze Froodooo bedanken voor de geweldige organisatie . Ik hoop de volgende keer in de voorrondes wat meer tegenstand te verwachten want ik heb met 2 vingers in de neus de finale bereikt. Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Froodooo Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 De eerste drie van deze contest verdienen natuurlijk nog iets leuks: __________________________________________________ 1e [IMG=http://img471.imageshack.us/img471/5559/saschoolkoemzunguoz0.jpg] 2e [IMG=http://img471.imageshack.us/img471/8257/saschoolneosypny5.jpg] 3e [IMG=http://img229.imageshack.us/img229/3458/saschoolmattijsan6.jpg] __________________________________________________ Met grote dank aan .Levi., die deze mooie Signatures voor jullie in elkaar heeft geknutseld. Veel plezier ermee!
Pitbull Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) mooi .Levi Voor de vijfde is er geen zeker Nogmaals gefeliciteerd KoE! EDIT: Tja, Froodooo, geintje he Ik ben al blij dat ik in de finale ben geraakt... Bewerkt: 23 september 2007 door Pitbull
Froodooo Geplaatst: 23 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) mooi .Levi Voor de vijfde is er geen zeker Nogmaals gefeliciteerd KoE! Dan moet ik je inderdaad teleurstellen, in mijn contest zijn er tot nu toe alleen maar prijzen geweest voor de nummers één tot en met drie. [Edit] Voor de overige deelnemers (en natuurlijk ook voor de prijswinnaars), heb ik hier nog een leuke herinnering aan dit toernooi: [img=http://img443.imageshack.us/img443/7357/deelnemersbadgebg8.png] Iedereen die heeft deelgenomen, mag deze herinnering dus gebruiken. Bewerkt: 23 september 2007 door Froodooo
Galiorix Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Gefeliciteerd _KoE_Mzungu! Froodoo je hebt het evenement echt super georganiseerd, ik had graag toch meegedaan maar school zat helaas in de weg Verder -Matthijs- en $NeoSyp$ gefeliciteerd met jullie podium plaatsen! Greetz
Bling Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 Gefeliciteerd, _KoE_Mzungu! Je bent de overduidelijke winnaar, ook al was het in de finale wel even spannend. $NeoSyp$ en -Matthijs- mogen uiteraard ook trots zijn op een mooie tweede en derde plaats. Proficiat! @ Froodooo: Ook jij bedankt voor de zeer goed geregelde organisatie, want het was opnieuw een geslaagde contest!
Hanneswasco Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Gefliciteerd Koetje! Je bent een waardige winnaar!
Recommended Posts