Jump to content

Vibrator,

Recommended Posts

Geplaatst:

San Andreas Easter eggs: Rolstoel, Cherry Popper ijs, een surfboard in een kledingkast en zo kan ik nog wel doorgaan. Er zijn veel dingen te vinden in San Andreas, en ook erg veel rare dingen. Waaronder een vibrator.

Op de kaart van alle EE's in SA word ook gezegd dat die vibrator een EE is. Maar wat is er nou voor grappigs aan deze vibrator? De definitie van een Easter Egg is een verborgen grap van de makers. Ze zijn genoemd naar paaseieren omdat je er goed naar zult moeten zoeken om ze te vinden. De vibrator voldoet aan geen van de beide eisen. 1: De vibrator is geen grap van de makers, de vibrator is er juist in gestopt als wapen én als gift voor je vriendin. 2: De vibrator is nou niet bepaald verborgen. Dus kan iemand mij uitleggen waarom deze tot de Easter Eggs is gerekend?

Geplaatst:

In een politiebureau een vibo aantreffen is niet bepaald wat je normaal noemt dus dit mag je zeker wel als grap van de makers zien.

Geplaatst:

Ik denk persoonlijk dat de meningen over wat wél en geen Easter Egg is, kunnen verschillen. De één vindt die ene grap wél een Easter Egg, de andere vindt het een gewone grap die niet tot de categorie Easter Egg's kan worden berekend. Overigens is definitie van een Easter Egg niet persé een verborgen grap, het kan namelijk net zo goed een citaat of een verwijzing ergens naar toe zijn. Ik denk dat de grens tussen een gewone grap en een Easter Egg per persoon weer verschilt, dus de één vind deze vibrator wel een EE. Misschien omdat deze slechts op één bepaalde plek te vinden. De ander, jij bijvoorbeeld, vindt het een gewone toevoeging aan het spel.

Geplaatst:

Mijn mening is i.i.g dat het wél een EE is, een vibrator is niet echt normaal in een douche van een politiebureau hè :schater: Ik weet zeker dat jij toen je het voor het eerst zag niet gelijk dacht van: ''Owjaah, DAT is wat ik miste, een vibrator!''

Geplaatst: (bewerkt)

In Bayside ligt ook nog een speciale vibrator, een zilvere. Of dat nu zo normaal is?! :puh: Die ligt toch op die bouwplaats daar?

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
In een politiebureau een vibo aantreffen is niet bepaald wat je normaal noemt dus dit mag je zeker wel als grap van de makers zien.

Dat ding in het polititebureau is een dildo. Ik heb het over een vibrator.

Geplaatst:

Dat is waarschijnlijk gewoon een foutje, want het bolletje linkt naar de wapens pagina. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...