banaan1995 Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ik kan niet registeren want ik krijg als ik bij stap 3 ben krijg ik dit :Please correct the following errors: Error IMVU was unable to process your request kan iemand me uit legen wat ik moet doen ?? ---- heb hulp hard nodig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >>> Door Jowx: Dubbelposten is niet toegestaan, zeker niet na 13 minuten. Wat meer geduld is wenselijk! <<< Reageren
Joriz Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Als je aan imvu dit technisch probleem had gemeldt hadden ze je waarschijnlijk al een oplossing gegeven. Kortom gewoon even via hun wegen support vragen want ik neem aan dat deze webgame wel een goede support heeft. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Ik heb een vermoeden dat je firewall een eventueel probleem kan vormen. Bekijk dus even of er niets wordt geblokt in je (persoonlijke) firewall. Een tweede optie kan een slechte verbinding zijn, maar deze lijkt me wat stug. Als je verder geen problemen hebt met internet, dan kun je deze optie achterwege laten. Een derde eventuele optie is het verwijderen van je huidige cookies. Dit kan meestal via de internetopties, afhankelijk van welke browser je gebruikt. Start internet wel even opnieuw op na het verwijderen van je cookies. Reageren
banaan1995 Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) wat is cookies, http://www.undugu.org/nieuws/IMG/jpg/koekjes.jpg ? Bewerkt: 28 juli 2007 door Jowx Content bewerkt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 wat is cookies Cookies bestaan uit informatie die door de server naar jou browser worden gestuurd. Bij een volgend bezoek worden die zogenaamde cookies weer teruggestuurd naar de server, zodat bijvoorbeeld je inlognaam en wachtwoord behouden worden. Gebruik je FireFox, ga dan naar: 'Extra' > 'Opties' > 'Privacy'. Als het goed is moet je ergens cookies zien staan. Klik vervolgens op 'cookies tonen' en dan op 'cookies verwijderen'. Je cookies zullen dan verwijderd zijn, dus je kunt dan de installatie van IMVU nog eens verder proberen. Gebruik je Internet Explorer, ga dan naar: 'Extra' > 'Internetopties' > 'Algemeen' > Bij het kopje 'Browesegeschiedenis' op 'verwijderen' klikken. Vervolgens enkel op de 'cookies verwijderen' klikken. Dan zullen je cookies voor Internet Explorer verwijder worden. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.