Jump to content

gang gebieden in bayside

Recommended Posts

Geplaatst:

Door zomaar een reden lopen er nu og's in bayside en het zit daar nu ook vol met drugsdealers

het ooit vredige bayside is nu helemaal weg door de komst van politieschietende gangsters en drugsdealers

kort gezegt ik wil ze niet hier hebben hoe kan ik ze weghalen ?

Ook raar is dat in andere steden normale peds zich als drugsdealer gedragen ik heb hier een plaatje van.

Ze laten hetzelfde vallen als wanneer een drugsdealer dood is.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je in het verleden eens de glitch uitgeprobeerd, waarin de ganggebebieden als het ware verschuiven? Je moet dan met een vliegtuig gedurende enkele tientallen minuten in een willekeurige windrichting zijn gevolgen. De gebieden verschuiven dan, en kunnen in o.a. San Fierro, Desert en Las Venturas terecht komen.

Drugdealers laten volgens mij meestal geld en wapens vallen, als je ze neerschiet. Heb je misschien de cheat gebruikt die alle peds een wapen geeft, gebruikt? Geld dragen de meesten sowieso, daar is niets geks of vaags aan. Dit kunnen twee verklaringen zijn voor je probleem.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Heb je in het verleden eens de glitch uitgeprobeerd, waarin de ganggebebieden als het ware verschuiven? Je moet dan met een vliegtuig gedurende enkele tientallen minuten in een willekeurige windrichting zijn gevolgen. De gebieden verschuiven dan, en kunnen in o.a. San Fierro, Desert en Las Venturas terecht komen.

Drugdealers laten volgens mij meestal geld en wapens vallen, als je ze neerschiet. Heb je misschien de cheat gebruikt die alle peds een wapen geeft, gebruikt? Geld dragen de meesten sowieso, daar is niets geks of vaags aan. Dit kunnen twee verklaringen zijn voor je probleem.

Nee ik heb nog nooit de cheat gebruikt en heb voor zover ik weet ben ik nooit met een vliegtuig weg gaan vliegen.

Maar er is dus egt geen manier om ervoor te zorgen dat die ganggebieden weggaan ?

En over die drugsdealers ik dagt dat alleen die man met die zwarte muts en de man met de witte hoody drugsdealers waren maar bij mij zijn willekeurige peds drugsdealers geworden in steden waar het niet hoort (san fierro , las venturas) Volgens mij is mijn hele spel messed up

Geplaatst:

Nee helemaal niks behalve de spaceinstein mod maar die verandert tog geen bestanden ?

Geplaatst:
Nee helemaal niks behalve de spaceinstein mod maar die verandert tog geen bestanden ?

Elke mod veranderd bestanden, dus deze ook. Ik denk dat je het beste de readme van de mod even kan nalopen, om er zo achter te komen wat de mod precies vervangt en wat het allemaal inhoudt. Overigens is die dealer op je screenshot staat ook daadwerkelijk een drugsdealer, zoals al vermeld werd. Voor je andere probleem met de peds raad ik je aan de readme van de mod door te lezen.

Geplaatst:

Welke versie mod van Spaceeinstein heb je?

Ik heb namelijk de v2.0 en daarmee heb ik nooit problemen mee gehad.

Het kan zijn dat je de nieuwere versie hebt dat daarom de Bayside

niet meer zo vredig wordt.

Geplaatst:

versie 2.8 maar als 2.0 geen problemen oplevert moet ik mischien tog maar die gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...