tom_007 Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 hallo iedreen ik heb een vraag ik wil de tanker in san andreas veranderen maar waat is de naam van de tanker in gta3.img ? weet iemand dit want ik heb al bij find tanker ingedrukd maar hij vindt niks Reageren
Kinzorro Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Bedoel je misschien de Linerunner? Meer vrachtwagens en dergelijke vind je op WikiGTA Veel succes ! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 hallo iedreen ik heb een vraag ik wil de tanker in san andreas veranderen maar waat is de naam van de tanker in gta3.img ? weet iemand dit want ik heb al bij find tanker ingedrukd maar hij vindt niks Hier kun je achterkomen door op de exacte naam van het voertuig te zoeken. Een voertuig met de naam 'tanker' bevindt zich niet in het spel, dus het is logisch dat deze ook niet gevonden wordt. Voordat je iets gaat veranderen moet je eerst de naam van het voertuig weten, anders gaat het niet. Ik denk persoonlijk dat je de 'petrotr' bedoeld, dus die kun je eventueel proberen op te zoeken. Reageren
tom_007 Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 hallo iedreen ik heb een vraag ik wil de tanker in san andreas veranderen maar waat is de naam van de tanker in gta3.img ? weet iemand dit want ik heb al bij find tanker ingedrukd maar hij vindt niks Hier kun je achterkomen door op de exacte naam van het voertuig te zoeken. Een voertuig met de naam 'tanker' bevindt zich niet in het spel, dus het is logisch dat deze ook niet gevonden wordt. Voordat je iets gaat veranderen moet je eerst de naam van het voertuig weten, anders gaat het niet. Ik denk persoonlijk dat je de 'petrotr' bedoeld, dus die kun je eventueel proberen op te zoeken. doe tanker bestaat wel hoor want als in die vrachtwagen stapt krijg je de naam tanker Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) volgends mij bedoelt hij deze http://nl.wikigta.org/wiki/Tanker_%28GTA_San_Andreas%29 ik zal hem ff voor je opzoeken na ff zoeken had ik hem niet gevonde dus ik ging wat mods zoeken die de tanker vervangde en wat vod ik?! hij heet in gta3.img 'petrotr' zoals matthijs al zij Bewerkt: 27 juli 2007 door gta-pilot Reageren
tom_007 Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 volgends mij bedoelt hij deze http://nl.wikigta.org/wiki/Tanker_%28GTA_San_Andreas%29 ik zal hem ff voor je opzoekenna ff zoeken had ik hem niet gevonde dus ik ging wat mods zoeken die de tanker vervangde en wat vod ik?! hij heet in gta3.img 'petrotr' zoals matthijs al zij uh dan versta ik het niet meer hoor want ik heb die nu vervangen ik ga kijken in het spel en hij staat daar nog altijd het zelfde Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) het zou kunnen dat het de Petrol Trailer is.... Exporteer anders gewoon het bestand en check het in 3DS MAX of Zmod? Bewerkt: 27 juli 2007 door Galiorix Reageren
tom_007 Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ja kzal het eens proberen maar mss dat dit mss de reden is dat het niet gaat => normaal moest deze truck de linerunner herplaatsen maar omdat ik daar al een andere truch heb wil ik hem op de tanker zetten maar ja het lukt niet zou dit eventueel de reden kunnen zijn? Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Dit zou helemaal niet uit moeten maken volgens mij; ik had een truck in GTAIII vervangen voor een personen auto zonder enig probleem Reageren
tom_007 Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) kheb da nu geprobeert wa dat je zei van petrol trailer en het lukt ook niet en ik heb het bekeken in zmoddler en heb het terug geexporteertkga nu eens kijken of het lukt Bewerkt: 27 juli 2007 door tom_007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.