PrI3sT Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) met welke auto kun je darius het beste verslaan ik heb nu een mercedes-benz slr mc-laren (de beste auto) en al helemaal opgetund maar hij verslaat me toch tips plzz groetjes bavo ps:zag in filmpje dat hij met een skyline in de canyon geraakt het lukt me niet eens met een mercedes!!! Bewerkt: 28 juli 2007 door Jowx Reageren
Kakaroth Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 met welke auto kun je darius het beste verslaan ik heb nu een mercedes-benz slr mc-laren(de beste auto) en al helemaal opgetund maar hij verslaat me toch tips plzz groetjes bavo ps:zag in filmpje dat hij met een skyline in de canyon geraakt het lukt me niet eens met een mercedes!!! ehm? Welk spel? Zo kunnen we je niet helpen Reageren
Jowx Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 ehm? Welk spel? Need For Speed Carbon. Topictitel en ondertitel aangepast, een verzoek aan de starter om in het vervolg een duidelijkere titel en/of ondertitel te gebruiken. Bij voorbaat dank. Reageren
Kakaroth Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 TY JowX Hier Beat DariusAlthough Darius may seem hard to beat, anyone can own him if they time it right. First, get a tuner car. Second, make sure it's performance is maxed out. Third, bear all the races before Darius's Canyon Duel. When you finally get there, hold out until you're about 60 - 70% into the race. After you pass the 2 hairpins, there will be a road that slightly crooks to the left. After this, there will be a wide left turn that doesn't have a breakable wall. Darius will brake and take the inside of this corner. You should take this opportunity to gain speed, drive on the corner's outside lane, and pass him up. Hold out for 10 more seconds and you'll win the race in the 1st leg! NOTE: This trick doesn't work every single time. I had to do it over for about 5 times before I actually passed him up. If you don't get it the first time, don't worry, just restart until you can get it. En: Beating DariusThis is a simple hint that enables you to easily beat Darius. (Works best with muscle cars.) As soon as the race starts floor it. When coming up on the first turn get on the inside of him and wait until he hits the brakes and then tap'em a couple of times. Don't be afraid to hit Darius. As soon as your halfway straight out of the turn, nail it and try to hold him off for 10 seconds. NOTE: Be sure to max out your car and have patients; cause it wont work every time. Reageren
maki115 Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 hohohohoo ik heb darius verslagen met een ik gelofeen mazda rx7 of een lancer evo ik dacht eerder een mazda rx7. maar ik zou het beste doen met een lamborghini Reageren
PrI3sT Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) ehm? Welk spel? Need For Speed Carbon. Topictitel en ondertitel aangepast, een verzoek aan de starter om in het vervolg een duidelijkere titel en/of ondertitel te gebruiken. Bij voorbaat dank. srry zal niet meer gebeuren maar ik zou toch graag een vertaling hebben naar hetgene dat ik verstaan heb gaat het het best met een dodge viper srt10 of een chevrolet corvette Bewerkt: 30 juli 2007 door bavo lievens Reageren
maki115 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 ehm? Welk spel? Need For Speed Carbon. Topictitel en ondertitel aangepast, een verzoek aan de starter om in het vervolg een duidelijkere titel en/of ondertitel te gebruiken. Bij voorbaat dank. srry zal niet meer gebeuren maar ik zou toch graag een vertaling hebben naar hetgene dat ik verstaan heb gaat het het best met een dodge viper srt10 of een chevrolet corvette kan ook Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 een paar tips van gekkieJ01: 1,Zorg ervoor dat je een snelle auto gebruikt tijdens de race 2,Als je moeite heb met de bochten van de canyon race,Zorg dan ervoor dat je van de buitenbocht met je auto naar binnen gaat...Dus dat je in een bocht zit en dan rij je naar de buitenkant van de bocht en dan draai je de binnenbocht in en zo verspeel je minder tijd in een bocht! 3.Kijk naar filmpjes hoe hun het doen en neem nooit de moeite om te stoppen ga altijd door! Reageren
PrI3sT Geplaatst: 2 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 een paar tips van gekkieJ01:1,Zorg ervoor dat je een snelle auto gebruikt tijdens de race 2,Als je moeite heb met de bochten van de canyon race,Zorg dan ervoor dat je van de buitenbocht met je auto naar binnen gaat...Dus dat je in een bocht zit en dan rij je naar de buitenkant van de bocht en dan draai je de binnenbocht in en zo verspeel je minder tijd in een bocht! 3.Kijk naar filmpjes hoe hun het doen en neem nooit de moeite om te stoppen ga altijd door! het lukt me nog altijd niet maar ik denk dat jullie er alles aan gedaan hebben om mij te helpen (het ligt waarschijnlijk aan mijn rijkunsten ) toch bedankt er mag nu een op Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) een paar tips van gekkieJ01:1,Zorg ervoor dat je een snelle auto gebruikt tijdens de race 2,Als je moeite heb met de bochten van de canyon race,Zorg dan ervoor dat je van de buitenbocht met je auto naar binnen gaat...Dus dat je in een bocht zit en dan rij je naar de buitenkant van de bocht en dan draai je de binnenbocht in en zo verspeel je minder tijd in een bocht! 3.Kijk naar filmpjes hoe hun het doen en neem nooit de moeite om te stoppen ga altijd door! het lukt me nog altijd niet maar ik denk dat jullie er alles aan gedaan hebben om mij te helpen (het ligt waarschijnlijk aan mijn rijkunsten ) toch bedankt er mag nu een op Niet te snel opgeven laat dit topic maar lekker openblijven! Nog een tip:Misschien kan je beter driften. Bewerkt: 2 augustus 2007 door gekkieJ01 Reageren
PrI3sT Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 een paar tips van gekkieJ01:1,Zorg ervoor dat je een snelle auto gebruikt tijdens de race 2,Als je moeite heb met de bochten van de canyon race,Zorg dan ervoor dat je van de buitenbocht met je auto naar binnen gaat...Dus dat je in een bocht zit en dan rij je naar de buitenkant van de bocht en dan draai je de binnenbocht in en zo verspeel je minder tijd in een bocht! 3.Kijk naar filmpjes hoe hun het doen en neem nooit de moeite om te stoppen ga altijd door! het lukt me nog altijd niet maar ik denk dat jullie er alles aan gedaan hebben om mij te helpen (het ligt waarschijnlijk aan mijn rijkunsten ) toch bedankt er mag nu een op Niet te snel opgeven laat dit topic maar lekker openblijven! Nog een tip:Misschien kan je beter driften. driften in een canyon race Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 Duh,in de bochten kan je driften Reageren
PrI3sT Geplaatst: 3 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2007 (bewerkt) Duh,in de bochten kan je driften doe ik altijd handrem en dan meesturen euhm dit topic mag dicht ik ben namelijk opnieuw begonnen en ik heb hem verslagen met een lambo gallardo jullie hebben me veel geholpen vooral jij " gekkie J01 Bewerkt: 4 augustus 2007 door bavo lievens Reageren
maki115 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 euh en ik dan ik heb gezegd met een lambo Reageren
thug Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 ik heb hem verslagen met de mercedes mclaren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.