alainh Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Hey, De opdracht luidt als volgt: Ik heb een gameteam(voornamelijk voor Halo 3 binnenkort) opgericht samen met een paar vrienden en we zijn van plan om het serieus aan te pakken. Daarvoor moeten we naam bekendheid vergaren en dus hebben we een afbeelding(en) nodig voor op T-shirts,fora,etc… Dus daarom dacht ik aan jullie.Aangezien ik hier al veel mooie dingen heb gezien ! Lijstje: 1)Maak een signature voor het Team (genaamd Team nexus){Voor op Fora}. Type: signature. Stijl: Modern futuristisch. Grootte:300X100. Afbeelding:ik heb iets gevonden wat me wel aanstond maar uiteraard niet hetzelfde hé het is maar een voorbeeldje klik Tekst: Nexus in een bijpassend lettertype ...de plaats van de tekst : neit echt een voorkeur als het maar goed zichtbaar is. Rand :1px zwarte rand ,maar niet noodzakelijk. kleuren:blauw en grijze tinten of rode en blauwe tinten. Render: Aangezien het gaat om games nl. halo 2 & 3 hier een paar plaatjes .:Klik. Nog eens klikken En nog een keer klikken... En de laatste keer klikken . Extra:In het voorbeeld staat een website...er moet geen website vermeld staan in de signature. 2)Een soort van Logo voor op de T-shirts{voorkant} & waarschijnlijk binnenkort de website; met de naam van het Team in verwerkt ( nexus). Stijl:Modern. Grootte: Echt een cijfer kan ik er niet op plakken maar zeker groot genoeg zodat we het kunnen verkleinen zonder dat het er slecht uitziet dus zeker niet klein liever te groot dan te klein . Afbeelding: Dit is een voorbeeldje van een team logo Klikkerdeklik Tekst: nexus. Rand : geen. Kleuren: grijs blauwe tinten of rode en blauwe tinten. Render: geen . Extra:het is een Logo voor op de T-shirts{voorkant} & waarschijnlijk binnenkort de website. 3)De vier leden van ons team hun nickname in ongeveer dezelfde genré (lettertype, style,..) als het logo van de T- shirts {achterkant} Team leden: Captain Alan Be ( ik) I Strijder I, Killerspeed, II Petie II Type:Letters/logo. Stijl: in dezelfde stijl als het logo. Grootte :Echt een cijfer kan ik er niet op plakken maar zeker groot genoeg zodat we het kunnen verkleinen zonder dat het er slecht uitziet dus zeker niet klein liever te groot dan te klein Afbeelding: gewoon een lettertype dat pas bij het logo voor op de voorkant van de t-shirt. Tekst:De nicknames van de Team leden: Captain Alan Be ( ik) I Strijder I, Killerspeed, II Petie II( dus 4 aparte afbeeldingen per nickname ). Rand : geen. Kleuren: bij passelijk bij het logo. Render: geen. Extra:Het is voor de achterkant van een T-shirt. Ik dank jullie nu alvast om de tijd te nemen dit te lezen en ik hoop op vele inzendingen maar daar twijfel ik niet aan. Aangezien hier genoeg creatief talent zit P.S. ik zat te denken iets te doen met de X in Nexus misschien een ideetje. P.P.S mocht er iets niet helemaal duidelijk zijn mag je het altijd vragen hé P.P.P.S.Als dit kan helpen als inspiratiebron Nexus Een Nexus is het centrum of de focus van een bepaald geheel. Een verbinding of link die twee of meer personen of dingen met elkaar in verband brengt Iemand zin om mij te helpen met dit ? ... Dit heb ik zelf al geprobeerd: *Bump* iemand zin om me te helpen... het is echt belangrijk ! Als iemand enkel 1 van de drie wil doen is het ook oké hoor Ik heb nu zoals gevraagd mijn topic aangepast. Het is nu volledig correct met de regels. Nu nog kandidaten die eraan willen beginnen Grtz Alain Bewerkt: 30 juli 2007 door alainh Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 4 keer posten achter elkaar is echt wel een klein beetje teveel hoor Graag nu even de mogelijke reacties afwachten en als er niemand reageert: helaas.......er zal zich heus wel iemand opwerpen om je even te helpen Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Of je had gewoon op bewerken kunnen klikken dan ken je verder met je bericht als je iets bijvoorbeeld vergeten te zeggen had Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Ik ben net even voor je bezig geweest, en dit is er uit gekomen: De achtergrond moet je natuurlijk even wegdenken, maar het geheel vind ik er nog niet eens zo slechts uitzien. De kleuren zijn wel iets lichter uitgevallen dan dat jij misschien gehoopt had, maar deze kunnen ten alle tijde veranderd worden. De signature laat ik nog even achterwege, maar ik wil de andere opdracht, mits de logo bevalt, ook wel maken. Reageren
alainh Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Ik ben net even voor je bezig geweest, en dit is er uit gekomen:(*Nexus* Afbeelding) De achtergrond moet je natuurlijk even wegdenken, maar het geheel vind ik er nog niet eens zo slechts uitzien. De kleuren zijn wel iets lichter uitgevallen dan dat jij misschien gehoopt had, maar deze kunnen ten alle tijde veranderd worden. De signature laat ik nog even achterwege, maar ik wil de andere opdracht, mits de logo bevalt, ook wel maken. Hey, Echt bedankt Matthijs echt pracht werk dat je hebt geleverd ,maar nu dat ik die kleuren samen zie besef ik dat die kleurencombinatie toch niet is wat ik zoek :$ Misschien kan je wat andere kleuren uitproberen ...en ik vindt ook dat het niet genoeg opvalt maar dat zal waarschijnlijk wel aan de achtergrond liggen zeker Ik vindt het idee zeer geslaagd! Voor alle andere mensen dit is niet een one-man opdracht zoals in andere topics iedereen mag een probeerseltje posten. Hoe meer hoe beter. Het logo en alle andere zullen jaren lang gebruikt worden dus het is zeer belangrijk dat het resultaat geslaagd is en het beste van het beste _O_ Nogmaals dank voor wat je deed matthijs. Grtz Alain Bewerkt: 30 juli 2007 door alainh Reageren
alainh Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 *bump* Grtz Alain Reageren
alainh Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Hey, Spijtig dat er geen mensen meer proberen Dit heeft iemand op een ander forum gemaakt het was niet echt wat ik zocht maar jah zo weet je dus wat het niet moet zijn (qua afbeelding enzuuu). Grtz Alain Bewerkt: 8 augustus 2007 door alainh Reageren
alainh Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Te moeilijke opdracht ? Grtz Alain Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.