Jump to content

Waar kan ik de Zombie Mod downloaden?


DenkaanHenk

Recommended Posts

Waar kan ik die Total Conversion Mod waar al die soldaten en zombies oorlog hebben downloaden? Op GTAGarage staat tie wel maar je kan hem niet downloaden daarzo. Ik heb overal gezocht maar ken het nergens vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar kan ik die Total Conversion Mod waar al die soldaten en zombies oorlog hebben downloaden? Op GTAGarage staat tie wel maar je kan hem niet downloaden daarzo. Ik heb overal gezocht maar ken het nergens vinden.

Gaat dit over de 'Long Night Zombie Mod'? Zo ja, deze mod kun je hier gewoon downloaden. Voor de installatie van de mod raad ik je aan eerst de read-me te raadplegen. Kom je er via daar niet uit, dan kun je ons vragen. Maak tevens back-up's van je bestanden die je gaat overschrijden, voor het geval dat het misgaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er ook een site waar je de Long Night Zombie Mod kan downloaden zonder je op die site te registreren? Want op die site moet je je registreren , en ze vragen erg veel persoonlijke gegevens en die houd ik liever voor mezelf. En je moet echt alles in zo'n registratie invullen.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...