Jump to content

unique stuntjump 22/13

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi, ik heb al veel gebruik gemaakt van deze site voor goede informatie alleen nu had ik echt een probleem waar ik geen info over kon vinden dus heb ik me ff geregistreed en dacht ik maybe weet iemand raad. het gaat om het volgende, als ik met een energie nrg 500 de unique stuntjump 13 doe.(waarbij je van een stuk weg waarbij de vangrail weg is over het water naar het vliegveld van san fierro moet springen) Dan doe ik voor mijn gevoel de jump goed, want ik kom op het plateau van het vliegveld van san fierro. Maar de sprong telt niet, een vergelijk baar probleem heb ik bij unique stuntjump 22. Bij deze jump moet je van die rots waar rails over ligt over een rivier springen, ik spring er volledig over heen en blijf op mijn motor zitten alleen de jump telt ook hier niet. kan iemand mischien zeggen wat ik verkeerd doe?

alvast bedankt

Geplaatst:

Dan landt je niet op het juiste stuk grond. Aangezien de Unique Jump die jij noemt een brede 'schans' is, kun je op vele plekken landen, en waar jij landt is niet de goede blijkbaar. Probeer andere richtingen uit te springen. Dat is alles wat ik je kan aanraden ;)

Geplaatst:

okay thx man zal proberen bij unique stunt jump 22 staat ook een afbeelding van iemand die tegen de kant aan knalt maybe moet ik wat langzamer rijden en dat is proberen;)

Geplaatst: (bewerkt)

Alles behalve langzamer rijden, want snelheid heb je bij die stunt echt nodig, ook bij nummertje 22 trouwens. Je zult, net zoals die arme gast op de screen tegen de wand knallen of in het water belanden.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Welkom op het forum savar :tu:

Je had je natuurlijk véél eerder kunnen registreren ;)

Wat belangrijk is bij Unique Stunt Jumps zijn twee dingen: de startplaats en de landingsplaats. De startplaats is redelijk eenvoudig te vinden, als je met de goede snelheid op de startplaats aankomt zal het beeld overgaan in slow-motion met voor elke Unique Stunt Jump een vaste camerastandpunt. Het probleem is vaak de landingsplaats.

Daarnaast heb ik ook gemerkt dat sommige Jumps op de PS2 makkelijker te halen waren dan op de PC. Ik kan helaas uit jou post niet opmaken of je het spel op de PC, PS2 of XBOX speelt.

De meeste ervaringen heb ik met de PS2, dus onderstaande aanwijzingen werken sowieso voor de PS2.

Wat betreft #13: die is zelfs te halen als je vlak voor het vliegveld te water raakt, vlak voor een steiger waar je ook een Coast Guard zal aantreffen.

Voor #22 is het eigenlijk simpel: gewoon recht voorruit in een aerodynamische houding. Als je recht naar de overkant gaat zal je 'm moeten halen.

Dit zijn over het algemeen niet de moeilijkste, maar zoals ik al zei had ik op de PC meer moeite om de U.S.J. te halen dan op de PS2.

Veel plezier en succes :sigaar:

Edit: Een handig programma om de start- en landingsplaats te bekijken is SAMA. Ik zal even zoeken waar je die kan downloaden. SAMA kan je in >dit topic< vinden, in dit topic wordt ook uitgelegd hoe het werkt.

Geplaatst:

Waar slaat dit nou weer op,Misschien wist hij niet dat er zó'n forum was...

Geplaatst: (bewerkt)

Waar slaat dit nou weer op,Misschien wist hij niet dat er zó'n forum was...
Graag dit soort reacties via een PB aub, aangezien je niet op mijn PB reageert:

Zoals je in dit topic kan lezen was de topicstarter al eerder bezoeker van dit forum geweest vóórdat hij zich registreerde als lid, daarnaast is dit absoluut niet negatief bedoeld en heb ik er ook totaal geen andere bedoelingen mee.

hoi, ik heb al veel gebruik gemaakt van deze site voor goede informatie alleen nu had ik echt een probleem waar ik geen info over kon vinden dus heb ik me ff geregistreed en dacht ik maybe weet iemand raad. ...
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

ja, ik wist wel al dat er een forum was alleen had er nog niet echt naar om gekeken.(ben pas weer begonnen met gta san andreas) Ik speel het spel op de ps2, alleen over die jump 13 dat je oowk bij die coast guard kan landen dat klopt niet want ik ben meedere malen op de landingsbaan gekomen (en ook in het water) alleen hij telde niet :N . verder bedankt voor dat andere programma dat je er nog hebt bijgezet ik zal er straks ff naar kijken.

greetz savar

Geplaatst:

Aangezien jij het spel op de PS2 speelt en jij gebruik wilt maken van SAMA moet je wel even een (willekeurige) savegame downloaden voor de PC, dan natuurlijk wel een savegame waar die U.S.J. nog niet gemaakt zijn.

Je kan ->hier<- een savegame voor de PC downloaden, als je SAMA gebruikt moet je die savegame laden in SAMA omdat dit programma anders namelijk niet de plaatsen aangeeft v/d U.S.J. In dat topic kan je volgens mij elk willekeurige savegame gebruiken omdat in die savegames alleen de story-line is behaald.

Nogmaals: zonder een savegame zal SAMA geen locaties aangeven op de kaart.

Succes :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...