Jump to content

gesloten hekken


Arne Bruylants

Recommended Posts

Op het einde van de pieren waar kolonel Cortez zijn missies geeft , liggen enkele boten , maar deze pieren zijn afgesloten met hekken. Moet je eerst al zijn missies voltooien opdat deze hekken open zouden gaan ?

Bewerkt: door Arne Bruylants
Link to comment
Delen op andere websites

Op het einde van de pieren waar kolonel Cortez zijn missies geeft , liggen enkele boten , maar deze pieren afgesloten met hekken. Moet je eerst al zijn missies voltooien opdat deze hekken open zouden gaan ?

Volgens mij zijn deze hekken sowieso altijd dicht, ongeacht of je alle missies wél of niet gedaan hebt. Ik meen dat er één toegang open is, maar ik weet zo niet of deze missie afhankelijk is. Als momenteel alles dicht is, denk ik dat dat ene hek open gaat bij de missie 'All Hands On Deck!'. Om op een andere pier te komen, kun je even na het einde van de eerste pier lopen, mits je daar al in kunt, en via daar met een motor naar de andere rijden/springen, want ik meen dat dit kon. Anders kun je natuurlijk een boot halen bij de Boatyard en zo naar één van die pieren varen, om er vervolgens op te springen.

Edit: Net wat ik dacht, het middelste hek is open na de missie 'All Hands On Deck!'.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...