Garvv Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ik heb welles gehoord van super cj maar wat is de naam? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) volgens mij bestaat deze niet maar er is wel een code (dan kan cj harder slaan) Bewerkt: 27 juli 2007 door Bling Reclame verwijderd. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Bedoel je een Superman mod of dat hij kan vliegen? Hij bestaat wel,Ik had die mod eerst gezien op gta garage en er is een filmpje op google video>>Dit is dat filmpje< Ik ga nog zoeken op gtagarage voor die mod maar ga zo naar de pizzaria (ik ben bij me tante in zeeland:D) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Die zogenaamde 'superman' mod is in dit topic te downloaden. Tevens vind je er een handige handleiding, die je helpt tijdens de installatie van de mod. Voor vragen en/of opmerkingen over de installatie of mod kun je terecht in hetzelfde topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.