motorcrossmeisiej Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 heej heej.. Uhm. . ik bn hier nieuw en ik heb nog maar net san andreas dus ik weet er nog niet zoveel vanaf:$ ghehe.. Maar hoe kan mijn poppetje tegen andere poppetjes praten op straat ofso geen idee hoe da moet? en die van mij heeft een vriendin heb een save game gedownload en dan moet ik die vriendin kussen maar ik weet oo kni hoe da moet kunnen jullie me dat allemaal uitleggen..? Alvast bedanktt!! X motorcrossmeisiej Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 heej heej..Uhm. . ik bn hier nieuw en ik heb nog maar net san andreas dus ik weet er nog niet zoveel vanaf:$ ghehe.. Maar hoe kan mijn poppetje tegen andere poppetjes praten op straat ofso geen idee hoe da moet? en die van mij heeft een vriendin heb een save game gedownload en dan moet ik die vriendin kussen maar ik weet oo kni hoe da moet kunnen jullie me dat allemaal uitleggen..? Alvast bedanktt!! X motorcrossmeisiej Je kan niet met de peds op straat praten, of althans, niet met de normale peds. Als je tegen ze aanloopt zullen ze soms automatisch iets zeggen, maar jij kan daar niet op reageren. Dat gebeurd ook automatisch. Er bevinden zich wel drugdealers en hoeren op straat waar je op kan reageren. Je kan positief reageren (Y) of negatief reageren (N). Als dit het geval is, verschijnt het boven in beeld. Je kan overigens een vriendin zoenen als je daar goede relatie meehebt. Je moet geen vriendien gaan zoenen, waarmee je net een paar keer mee gedate hebt. Als ze de date leuk vond, kun je proberen haar te zoenen door middel van de [TAB] toets. Reageren
Kinzorro Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Op de toetsenbord is het standaard ''Y'' voor positief reageren en ''N'' voor negatief. En ''Tab'' om te kussen, wel alleen als er linksboven ook de vermelding staat! Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Je kan niet echt tegen iemand praten, als je soms tegen iets of iemand aan rijdt/loopt dan wil CJ of de desbetreffende persoon wel ens wat zeggen maar dat versta ik niet onder praten. Als je met je vriendin wilt kussen, moet je voor je vriendin gaan staan en dan op TAB drukken. Als je een persentje(bloemen, dildo, vibrator) voor je hebt en dat hebt geselecteerd en je staat voor je vriendin, dan kun je op TAB drukken om het te geven. Let wel op: Voor de dildo, vibrator en het kussen moet je al een vrij goede relatie met je vriendin hebben, anders zal ze het weigeren. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 heej heej..Uhm. . ik bn hier nieuw en ik heb nog maar net san andreas dus ik weet er nog niet zoveel vanaf:$ ghehe.. Maar hoe kan mijn poppetje tegen andere poppetjes praten op straat ofso geen idee hoe da moet? en die van mij heeft een vriendin heb een save game gedownload en dan moet ik die vriendin kussen maar ik weet oo kni hoe da moet kunnen jullie me dat allemaal uitleggen..? Alvast bedanktt!! X motorcrossmeisiej Je kan niet met de peds op straat praten, of althans, niet met de normale peds. Als je tegen ze aanloopt zullen ze soms automatisch iets zeggen, maar jij kan daar niet op reageren. Dat gebeurd ook automatisch. Er bevinden zich wel drugdealers en hoeren op straat waar je op kan reageren. Je kan positief reageren (Y) of negatief reageren (N). Als dit het geval is, verschijnt het boven in beeld. Je kan overigens een vriendin zoenen als je daar goede relatie meehebt. Je moet geen vriendien gaan zoenen, waarmee je net een paar keer mee gedate hebt. Als ze de date leuk vond, kun je proberen haar te zoenen door middel van de [TAB] toets. Dat kan wel. Er komt misschien niet dat schermpje in beeld van Press Y or N, maar je kan het wel indrukken. Als je erg dik bent dan scheld een voorbij ganger je soms uit. Als je dan N in drukt scheld CJ hem terug uit en heb je kans dat er een knokpartijtje ontstaat. Ik zelf heb dit al meerdere malen uitgeprobeerd en weet dat het klopt. Het is alleen soms wel lastig om te reageren omdat ze gewoon doorlopen. Maar het kan wel. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Dat klopt De voorbijgangers reageren op je, en die reacties zijn afhankelijk van je sex appeal. Dit is weer afhankelijk van de kleren die je draagt. Het beste werkt een Didier Sachs outfit, maar dit kun je echter pas kopen nadat je de missie A Home In The Hills. Ook helpt een mooie auto je voor een betere sex appeal en dus betere reacties. Ook kapsels hebben effect, zoals de (blonde) cornrows. Bij een laag sex appeal praten mensen negatief tegen je (You Stink!) en bij een hoog geven ze complimentjes (Hey, your lookin' sharp buddy!). En zoals ~Lance Vance al zei, kun je daarop reageren door op Y of N te drukken. Y voor een positieve reactie of N voor een negatieve. Als je een complimentje krijgt en je reageert negatief dan vraagt CJ om weg te gaan, en als je positief antwoord zegt hij dingen als 'you recognize a playa when you see one, huh!' of 'Thanks, I appreciate it'. Als je negatief wordt aangesproken kun je ook positief reageren (CJ vraagt vriendelijk om weg te gaan) of negatief reageren, en dat is wederom al beschreven door ~Lance Vance Reageren
motorcrossmeisiej Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 oke heel erg bedankt voor al die reacties!! maar.. :$ hoe kan je je haar dan veranderen en waar kan da en hoe kan je auto pimpeh.. alvast bdankt.. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 oke heel erg bedankt voor al die reacties!! maar.. :$ hoe kan je je haar dan veranderen en waar kan da en hoe kan je auto pimpeh.. alvast bdankt.. Je haar kan je veranderen door natuurlijk naar een kapper te gaan. Je kunt voor het eerst naar de kapper in de missie 'Ryder'. Je kunt dan naar de zaak Reeces Hair Facial Studio. Kapsalons herken je op je radar aan een icoontje van een schaartje. Je kunt per zaak ongeveer tientallen kapsels vinden; elk met eigen style en prijs. Pimpen kun je na de missie 'Cesar Vialpando'. Na die missie zal de Loco Low Co opengaan, je kan er alleen Lowriders pimpen. Gedurende het spel zullen aan het rijtje modshops ook nog TransFender en Wheel Arch Angels toegevoegd worden. De TransFender is ook open na de missie 'Cesar Vialpando', de Wheel Arch Angels na de missie 'Zeroing In', van Wang cars. Let er wel op dat niet elk voertuig bij elke modshop te pimpen valt. Meer informatie: Loco Low Co. TransFender Wheel Arch Angels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.