Jump to content

Problemen met vista

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb net een nieuwe laptop en heb SA gkocht. Installeren ging probleemloos het opstarten van het spel ook nog. Maar het probleem begint in het menu. zie hieronder. weet iemand hier raad mee?

Alvast bedankt,

Reyer

post-73043-1185560652_thumb.jpg

Bewerkt: door Joriz
1 screenshot lijkt me voldoende ~~ Joriz
Geplaatst:

Ik vrees dat de kans aardig groot is dat dit aan Vista ligt. Er was een tijdje geleden iemand met precies hetzelfde probleem, en je raad het al; ook diegene had een laptop, mét Vista. Nu kun je proberen hem op een PC met Vista te installeren, mits je een geschikte PC bij de hand hebt. Ik heb namelijk nog geen klachten gehoord over eventuele problemen met San Andreas op een PC die loopt met Vista.

De kans is net zo groot dat dit probleem verholpen wordt als je even je via drivers je videokaart update. Meestal kun je een geschikte driver downloaden op de site van Nvidia. Probeer dit laatste even, en laat ons even weten of het gelukt is of niet. Blijf je last houden van het probleem, dan kun je hier altijd weer terecht!

Geplaatst:
Ik vrees dat de kans aardig groot is dat dit aan Vista ligt. Er was een tijdje geleden iemand met precies hetzelfde probleem, en je raad het al; ook diegene had een laptop, mét Vista. Nu kun je proberen hem op een PC met Vista te installeren, mits je een geschikte PC bij de hand hebt. Ik heb namelijk nog geen klachten gehoord over eventuele problemen met San Andreas op een PC die loopt met Vista.

De kans is net zo groot dat dit probleem verholpen wordt als je even je via drivers je videokaart update. Meestal kun je een geschikte driver downloaden op de site van Nvidia. Probeer dit laatste even, en laat ons even weten of het gelukt is of niet. Blijf je last houden van het probleem, dan kun je hier altijd weer terecht!

Ok dankje, maar hoe kan ik weten welke driver ik moet downloaden?

Alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Vista kan je automatisch on-line laten zoeken naar de nieuwste stuurprogramma's (drivers), als volgt:

• Configuratiescherm
  • Apparaatbeheer
  • Beeldschermadapters (klik op het '+' teken wat ervoor staat)
  • klik met de rechter muisknop op de naam van de grafische kaart
  • Stuurprogramma's bijwerken...
  • Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken

Er wordt op de computer en op internet (mits je verbinding hebt met het internet) naar de nieuwste stuurprogramma's voor uw apparaat gezocht.

Als je de fabrikant weet v/d grafische kaart kan je ook op de site van die fabrikant zoeken naar de nieuwste stuurprogramma's, deze moet je over het algemeen wel handmatig installeren.

Succes :sigaar:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...