Jump to content

Zoek een Cheat/Mod


.Exorcist

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik ben sinds gister ook een trotse vice city speler. :tu: geinstalleerd etc en werkt allemaal perfect, nu zou ik graag willen weten of er een mod/cheat is zodat ik niet meer van mijn motor afval, wil namelijk beetje stunten enzo, dus als iemand mij hier mee kan helpen zou ik diegene heel dankbaar zijn. _O_

M.V.G,

-.Exorcist

P.S Ik heb de zoekmachiene gebruikt maar hij kon niks vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen,

Ik ben sinds gister ook een trotse vice city speler. :tu: geinstalleerd etc en werkt allemaal perfect, nu zou ik graag willen weten of er een mod/cheat is zodat ik niet meer van mijn motor afval, wil namelijk beetje stunten enzo, dus als iemand mij hier mee kan helpen zou ik diegene heel dankbaar zijn. _O_

M.V.G,

-.Exorcist

Er is een trucje voor, dus die geef ik je. Er zal vast en zeker wel een mod of iets dergelijks voor zijn, maar ik raad je aan eerst de truc eens te proberen. Je vind het trucje in het GTA Vice City Trucjes topic. Volg de daar genoemde instructies en je kan, mits je het goed doet, zonder vallen rijden op de motor. Je dient wel eerst de 'mobiel truc' te kennen, maar ook deze staat in het reeds gegeven topic. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen,

Ik ben sinds gister ook een trotse vice city speler. :tu: geinstalleerd etc en werkt allemaal perfect, nu zou ik graag willen weten of er een mod/cheat is zodat ik niet meer van mijn motor afval, wil namelijk beetje stunten enzo, dus als iemand mij hier mee kan helpen zou ik diegene heel dankbaar zijn. _O_

M.V.G,

-.Exorcist

Er is een trucje voor, dus die geef ik je. Er zal vast en zeker wel een mod of iets dergelijks voor zijn, maar ik raad je aan eerst de truc eens te proberen. Je vind het trucje in het GTA Vice City Trucjes topic. Volg de daar genoemde instructies en je kan, mits je het goed doet, zonder vallen rijden op de motor. Je dient wel eerst de 'mobiel truc' te kennen, maar ook deze staat in het reeds gegeven topic. Succes!

Nou heb ik dit gister avond geprobeerd en vandaag ook weer maar het wil mij niet lukken, dus ik ben echt wanhopig opzoek naar die mod of cheat. Dus mocht iemand hem kunnen vinden zou diegene dan alsjeblieft een link willen plaatsen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen,

Ik ben sinds gister ook een trotse vice city speler. :tu: geinstalleerd etc en werkt allemaal perfect, nu zou ik graag willen weten of er een mod/cheat is zodat ik niet meer van mijn motor afval, wil namelijk beetje stunten enzo, dus als iemand mij hier mee kan helpen zou ik diegene heel dankbaar zijn. _O_

M.V.G,

-.Exorcist

Er is een trucje voor, dus die geef ik je. Er zal vast en zeker wel een mod of iets dergelijks voor zijn, maar ik raad je aan eerst de truc eens te proberen. Je vind het trucje in het GTA Vice City Trucjes topic. Volg de daar genoemde instructies en je kan, mits je het goed doet, zonder vallen rijden op de motor. Je dient wel eerst de 'mobiel truc' te kennen, maar ook deze staat in het reeds gegeven topic. Succes!

Nou heb ik dit gister avond geprobeerd en vandaag ook weer maar het wil mij niet lukken, dus ik ben echt wanhopig opzoek naar die mod of cheat. Dus mocht iemand hem kunnen vinden zou diegene dan alsjeblieft een link willen plaatsen?

in spaceinstein's all in one mod zit er zo'n functie

de Steed functie :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...