superjetze Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2007 wil iemand met een tenk ofzo op het Love Media Building vliegen (die daktuin) en de Player Position op slaan en het hier plaatsen... het lukt mij niet om er op te komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2007 Volgensmij zit de positie van het gebouw gewoon in de teleporter van LithJoe's Ultimate Trainer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Ook zou je op Google ff kunnen zoeken naar de GTA3 Admin Console , daar kan je ook de garage me editen en nog super veel dingen meer! Bewerkt: 27 juli 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Volgensmij zit de positie van het gebouw gewoon in de teleporter van LithJoe's Ultimate Trainer. kom op jonges ik heb hier een groot probleem Bewerkt: 28 juli 2007 door superjetze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonLeone Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2007 Je kunt ook de mod van Killerkip downloaden, en wel hier. Deze mod vervangt ongeveer elk voertuig, plaatst het Vrijheidsbeeld in het spel, vervangt een hele hoop zo niet alle reclameborden, en bevat een trap naar het dak van de flat van Donald Love (deze is overigens niet mooi uitgewerkt, maar je komt er wel ) Kijk zelf maar of je er iets mee wil doen, en of je dit allemaal de moeite waard vind om één keer op dat dak te kunnen komen. Ikzelf vond de mod erg leuk, maar daar gaat dit topic niet over dus ik laat dit verder rusten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Je kunt ook de mod van Killerkip downloaden, en wel hier. Deze mod vervangt ongeveer elk voertuig, plaatst het Vrijheidsbeeld in het spel, vervangt een hele hoop zo niet alle reclameborden, en bevat een trap naar het dak van de flat van Donald Love (deze is overigens niet mooi uitgewerkt, maar je komt er wel ) Kijk zelf maar of je er iets mee wil doen, en of je dit allemaal de moeite waard vind om één keer op dat dak te kunnen komen. Ikzelf vond de mod erg leuk, maar daar gaat dit topic niet over dus ik laat dit verder rusten ik heb die killerkil mod aleens geprobeert maar bij het laden liep hij vast,maar ik hoef die trap helemaal niet, ik wil gewoon dat die teleporter het doet. kan iemand me een betere geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 Ook zou je op Google ff kunnen zoeken naar de GTA3 Admin Console , daar kan je ook de garage me editen en nog super veel dingen meer! Zoals ik hier boven al zei , zoek op het internet even GTAIII Admin Console op , dat is een erg fijn programma. Je kan er ook garage's mee 'veranderen' en nog veel meer dingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) maar ik wil alleen op de Love Media Building... kijk ik wil alleen een teleporter voor gta 3 want die andere doet het niet.. Bewerkt: 7 augustus 2007 door superjetze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.