Jump to content

Toch vliegtuigen in GTA4?


Dx11

Recommended Posts

In de IGN preview van GTA4 is op de 2e pagina duidelijk een screen te zien met daarop in het midden een vliegtuig De afbeelding linken hier ging niet vandaar dat ik hem even online heb gehost, hier het bewijs dus alsnog:

63mbok4.jpg

Oja veel mensen komen nu waarschijnlijk met de opmerking dat dit rondvliegende vliegtuigen zijn die je zelf niet kan besturen, wat natuurlijk nergens op slaat, aangezien er door R* werd gezegd dat er helemaal geen vliegtuigen in zouden zitten, omdat dit niet realistisch zou zijn. (boven NYC mogen geen vliegtuigen vliegen) Maar als er van zulke rondvliegen lijkt het me dus logisch dat je ze zelf ook kunt besturen.

Dus mijn vermoeden is dat R* ons gewoon behoorlijk voor de gek houd door het te ontkennen, en dan 19 oktober als grote verassing er toch vliegtuigen in zitten? (things will be different?) Wat denk jij?

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    7

  • Giozio

    7

  • Gta-killer

    5

  • Dx11

    5

ik denk het niet. In Gta 3 zie je ook vliegtuigen vliegen maar je krijgt ze niet.

Het is natuurlijk wel leuk maar helicopters zijn ook leuk :D

Maar GTA3 is ook al heel lang geleden, en er zat ook een dodo in BTW, vliegt niet echt lekker, maar het is wel mogelijk... Het lijkt me gewoon niet dat ze al in III VC SA LCS VCS vliegtuigen hebben gestopt en niet in IV??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze er wel in komen, was een van de leukste dingen van San Andreas.

Ik heb het gevoel dat R* wel meer dingen verteld die er uiteindelijk wel in zitten, ze wilde namelijk niet dat net als bij San Andreas je al alles wist.

9/11 vind ik geen goede reden om vliegtuigen eruit te houden, het spel speelt zich in 10/07 af dus het WTC staat er dus niet in. En in andere gebouwen dan het WTC vliegen, dat kon in San Andreas ook al.

ik denk het niet. In Gta 3 zie je ook vliegtuigen vliegen maar je krijgt ze niet.

Het is natuurlijk wel leuk maar helicopters zijn ook leuk :D

In GTA 3 konden ze nog geen vliegtuigen zetten, daar was misschien niet genoeg tijd voor en de technieken waren denk ik nog niet goed genoeg.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag geen vliegtuig op de afbeelding maar ik zag wel iets in de lucht maar dat kan net zo goed een vogel zijn

je moet gewoon wachten op 19 oktober dan zie je het van zelf wel. maar ik zelf denk niet dat er vliegtuigen in zitten want dat is allang een feit. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag geen vliegtuig op de afbeelding maar ik zag wel iets in de lucht maar dat kan net zo goed een vogel zijn

je moet gewoon wachten op 19 oktober dan zie je het van zelf wel. maar ik zelf denk niet dat er vliegtuigen in zitten want dat is allang een feit. :cya:

Nou klik de afbeelding maar eens aan, dat is duidelijk geen vogel...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag geen vliegtuig op de afbeelding maar ik zag wel iets in de lucht maar dat kan net zo goed een vogel zijn

je moet gewoon wachten op 19 oktober dan zie je het van zelf wel. maar ik zelf denk niet dat er vliegtuigen in zitten want dat is allang een feit. :cya:

Nou klik de afbeelding maar eens aan, dat is duidelijk geen vogel...

nou het is zo onduddelijk je ziet alleen iets maar wat kan je echt niet zeggen ik heb de foto echt goed onderzocht

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag geen vliegtuig op de afbeelding maar ik zag wel iets in de lucht maar dat kan net zo goed een vogel zijn

je moet gewoon wachten op 19 oktober dan zie je het van zelf wel. maar ik zelf denk niet dat er vliegtuigen in zitten want dat is allang een feit. :cya:

Nou klik de afbeelding maar eens aan, dat is duidelijk geen vogel...

nou het is zo onduddelijk je ziet alleen iets maar wat kan je echt niet zeggen ik heb de foto echt goed onderzocht

Je moet hem 2x vergroten he, eerst van hier af, dan nog rechtsonder op volledig weergeven klikken, dan zie je duidelijk dat het een vliegtuig is... (rechte vleugels, zo ziet een vogel er niet uit)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag geen vliegtuig op de afbeelding maar ik zag wel iets in de lucht maar dat kan net zo goed een vogel zijn

je moet gewoon wachten op 19 oktober dan zie je het van zelf wel. maar ik zelf denk niet dat er vliegtuigen in zitten want dat is allang een feit. :cya:

Nou klik de afbeelding maar eens aan, dat is duidelijk geen vogel...

nou het is zo onduddelijk je ziet alleen iets maar wat kan je echt niet zeggen ik heb de foto echt goed onderzocht

Als het een vogels is, dan is het wel een erg grote vogel. Vogels hebben meestal ook veel breedere vleugels dan dat ding op het plaatje, ik denk dus dat het een vliegtuig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag geen vliegtuig op de afbeelding maar ik zag wel iets in de lucht maar dat kan net zo goed een vogel zijn

je moet gewoon wachten op 19 oktober dan zie je het van zelf wel. maar ik zelf denk niet dat er vliegtuigen in zitten want dat is allang een feit. :cya:

Nou klik de afbeelding maar eens aan, dat is duidelijk geen vogel...

nou het is zo onduddelijk je ziet alleen iets maar wat kan je echt niet zeggen ik heb de foto echt goed onderzocht

Je moet hem 2x vergroten he, eerst van hier af, dan nog rechtsonder op volledig weergeven klikken, dan zie je duidelijk dat het een vliegtuig is... (rechte vleugels, zo ziet een vogel er niet uit)

je hebt gelijk dat het geen vogel, nu ik hem ietsje beter heb gezien had een slechter foto op me pc daar komt het door dat ik hem niet zo goed zag. ik denk nu ook dat het een vliegtuig is maar vind wel raar hij vliegt wel laag mischien is hij aan het opstijgen

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt gelijk dat het geen vogel, nu ik hem ietsje beter heb gezien had een slechter foto op me pc daar komt het door dat ik hem niet zo goed zag. ik denk nu ook dat het een vliegtuig is maar vind wel raar hij vliegt wel laag mischien is hij aan het opstijgen

Ja en als hij aan het opstijgen is betekent het dat hij van het vliegtuig in de stad komt... Wat dus vrijwel bevestigd dat je dus wel in vliegtuigen kan vliegen... :D:D:D

Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog zou het kunnen zijn dat er geen plaats was voor vliegtuigen.. dan zou het toch zo kunnen zijn als in VC?

Opzich was het in SA heel leuk hoor, maar met alleen maar stad valt er denk ik vrij weinig rond te vliegen omdat je voor je het weet al in een gebouw zit ^_^

Laten we maar gewoon zien.. zolang duurt het niet meer :dans:_O_

Edit: Oké, het duurt nog té lang voor mijn gevoel :erm:

Bewerkt: door BinkieNet
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een vogel..dit topic was er ook op een ander forum en daar is wel zon beetje 'bewezen' dat het een vogel is. Lijkt wel op dat stukje uit de 1e trailer, waar je de veerboot ziet, maar dan vanbinnuit gezien, en in de trailer zag je eigenlijk precies op dezelfde plek waar je die vogel ziet ook een vogel.

En rockstar bedoelde met dat het niet realistisch zou zijn, dat het niet realistisch is om van de ene kant van de stad naar de andere kant te vliegen met een vliegtuig..wie doet dat nou. en ze zeiden dat het te snel zou zijn eigenlijk. Niet over dat vliegtuigen in zijn geheel onrealistisch zou zijn in liberty city, in het echt kan je toch ook gewoon vliegtuigen in de lucht zien vliegen. In de demo op de e3 zagen de journalisten ook vliegtuigen in de lucht, maar rockstar zei echt dat je niet in vliegtuigen kan, alleen in helicopters. Waarom zouden ze daarover liegen? Om wellicht minder kopers te krijgen die de vliegtuigen in gta san andreas zo leuk vonden dat ze er nu niet meer zonder kunnen? leg je er maar gewoon bij neer dat er geen vliegtuigen in gta 4 zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een vogel..dit topic was er ook op een ander forum en daar is wel zon beetje 'bewezen' dat het een vogel is. Lijkt wel op dat stukje uit de 1e trailer, waar je de veerboot ziet, maar dan vanbinnuit gezien, en in de trailer zag je eigenlijk precies op dezelfde plek waar je die vogel ziet ook een vogel.

En rockstar bedoelde met dat het niet realistisch zou zijn, dat het niet realistisch is om van de ene kant van de stad naar de andere kant te vliegen met een vliegtuig..wie doet dat nou. en ze zeiden dat het te snel zou zijn eigenlijk. Niet over dat vliegtuigen in zijn geheel onrealistisch zou zijn in liberty city, in het echt kan je toch ook gewoon vliegtuigen in de lucht zien vliegen. In de demo op de e3 zagen de journalisten ook vliegtuigen in de lucht, maar rockstar zei echt dat je niet in vliegtuigen kan, alleen in helicopters. Waarom zouden ze daarover liegen? Om wellicht minder kopers te krijgen die de vliegtuigen in gta san andreas zo leuk vonden dat ze er nu niet meer zonder kunnen? leg je er maar gewoon bij neer dat er geen vliegtuigen in gta 4 zitten.

dus heb ik toch gelijk dat het een vogels is?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...