Jump to content

Toch vliegtuigen in GTA4?


Dx11

Recommended Posts

Het is wel een vogel..dit topic was er ook op een ander forum en daar is wel zon beetje 'bewezen' dat het een vogel is. Lijkt wel op dat stukje uit de 1e trailer, waar je de veerboot ziet, maar dan vanbinnuit gezien, en in de trailer zag je eigenlijk precies op dezelfde plek waar je die vogel ziet ook een vogel.

En rockstar bedoelde met dat het niet realistisch zou zijn, dat het niet realistisch is om van de ene kant van de stad naar de andere kant te vliegen met een vliegtuig..wie doet dat nou. en ze zeiden dat het te snel zou zijn eigenlijk. Niet over dat vliegtuigen in zijn geheel onrealistisch zou zijn in liberty city, in het echt kan je toch ook gewoon vliegtuigen in de lucht zien vliegen. In de demo op de e3 zagen de journalisten ook vliegtuigen in de lucht, maar rockstar zei echt dat je niet in vliegtuigen kan, alleen in helicopters. Waarom zouden ze daarover liegen? Om wellicht minder kopers te krijgen die de vliegtuigen in gta san andreas zo leuk vonden dat ze er nu niet meer zonder kunnen? leg je er maar gewoon bij neer dat er geen vliegtuigen in gta 4 zitten.

dus heb ik toch gelijk dat het een vogels is?

ja hoogstwaarschijnlijk wel. als je ook goed kijkt naar de plaats/diepte e.d. zie je ook dat het klein is en dichterbij. niet echt een plaats waar een vliegtuig zou vliegen. je ziet de gebouwen enzo wazig door de afstand, maar die vogel is nog scherp, dus veel dichterbij. een vliegtuig zou ook zo hoog moeten vliegen dat ie wazig werd. als dat een vliegtuig is, issie heel klein en zou die als ie op die hoogte door zou vliegen geheid in een gebouw crashen.

EDIT: tip, als je internet explorer 7 hebt, gebruik dan is de zoomfunctie (rechtsonderin) op dat plaatje, je ziet dan beter wat ik bedoel..ook zie je dat de vorm niet zo op een vliegtuig meer lijkt..opeens.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    7

  • Giozio

    7

  • Gta-killer

    5

  • Dx11

    5

Zover ik me kan herrinneren werd er in een van de eerste previews verteld dat er geen vliegtuigen in het spel zouden zitten aangezien dit niet bij Liberty City (New York) paste, maar dat er wel heli's in zaten.

Kan zijn dat R* later nog van gedachte is veranderd maar de kans lijkt me klein.

Die vogel lijkt verdacht veel op de meeuwen uit de andere screenshots, ook al is het lastig te herkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht dat kan bijna geen vliegtuig zijn en het is ook al een feit en bij de eerste trailer zag jou ook zon witte vogel(het kan een ander kleur zijn want ik ben kleureblind) bij die brug :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het in mijn ogen als een hydra ofzoiets.. :cab: Maarja, ik heb ook niet goeie ogen.

Ik denk toch dat het een vogel is. Als het een vliegtuig is dan vliegt 'ie toch veel te laag?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ergens gelezen(op een forum) dat je later in het spel vliegtuigen kunt downloaden bij de Xbox 360 versie...

Dus niet bij de Playstation 3 versie. Ik geloof er zelf niks van :duh: Jullie...?

Link to comment
Delen op andere websites

UUUUUUFOOO ????? DIT KEER WEL ALIANS IN GTA ? ik ga alvast een theorie bedenken!!! -_-:puh: (grapje)

ik denk dat ik het wel begrijp.

In GTA : SA Zag je ook soms vliegtuigen vliegen. Dat zal in GTA IV niet het geval zijn. Maar grote vliegtuigen zag je als zulke knipperende bolletjes. Maar je zag ze niet op de vlieg velden. dus't kan zijn dat er wel vliegveld(en) is/zijn voor, het vliegen naar een ander gedeelte in het spel. dat ook kon in GTA: SA. en dan zag je wel een vliegtuig vliegen waar je in zat. die je normaal niet zou zien.

dus het zou vervoer kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn wel vliegtuigen bij bepaalde misssies krijg je een watervliegtuig en in san andreas kan je ook niet met van die hele grote vliegen

in gta sanandreas kon je wel in die groote vliegtuig vliegen hooor die stond in een grote schuur op de derde eiland op het vliegveld :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een vogel..dit topic was er ook op een ander forum en daar is wel zon beetje 'bewezen' dat het een vogel is. Lijkt wel op dat stukje uit de 1e trailer, waar je de veerboot ziet, maar dan vanbinnuit gezien, en in de trailer zag je eigenlijk precies op dezelfde plek waar je die vogel ziet ook een vogel.

En rockstar bedoelde met dat het niet realistisch zou zijn, dat het niet realistisch is om van de ene kant van de stad naar de andere kant te vliegen met een vliegtuig..wie doet dat nou. en ze zeiden dat het te snel zou zijn eigenlijk. Niet over dat vliegtuigen in zijn geheel onrealistisch zou zijn in liberty city, in het echt kan je toch ook gewoon vliegtuigen in de lucht zien vliegen. In de demo op de e3 zagen de journalisten ook vliegtuigen in de lucht, maar rockstar zei echt dat je niet in vliegtuigen kan, alleen in helicopters. Waarom zouden ze daarover liegen? Om wellicht minder kopers te krijgen die de vliegtuigen in gta san andreas zo leuk vonden dat ze er nu niet meer zonder kunnen? leg je er maar gewoon bij neer dat er geen vliegtuigen in gta 4 zitten.

dus heb ik toch gelijk dat het een vogels is?

In de demo op de e3 zagen de journalisten ook vliegtuigen in de lucht, maar rockstar zei echt dat je niet in vliegtuigen kan, alleen in helicopters.

In de lucht vliegen waarschijnlijk (net als in demo van e3) wel gewoon vliegtuigen rond. Dat kan dus makkelijk een vliegtuig zijn wat gewoon rond vliegt en je er niet in kan, en of je er toch wel in kan (verassing van rockstar om zelf te ontdekken bijvoorbeeld) zijn we dat wel als het spel uit komt.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel een vogel..dit topic was er ook op een ander forum en daar is wel zon beetje 'bewezen' dat het een vogel is. Lijkt wel op dat stukje uit de 1e trailer, waar je de veerboot ziet, maar dan vanbinnuit gezien, en in de trailer zag je eigenlijk precies op dezelfde plek waar je die vogel ziet ook een vogel.

En rockstar bedoelde met dat het niet realistisch zou zijn, dat het niet realistisch is om van de ene kant van de stad naar de andere kant te vliegen met een vliegtuig..wie doet dat nou. en ze zeiden dat het te snel zou zijn eigenlijk. Niet over dat vliegtuigen in zijn geheel onrealistisch zou zijn in liberty city, in het echt kan je toch ook gewoon vliegtuigen in de lucht zien vliegen. In de demo op de e3 zagen de journalisten ook vliegtuigen in de lucht, maar rockstar zei echt dat je niet in vliegtuigen kan, alleen in helicopters. Waarom zouden ze daarover liegen? Om wellicht minder kopers te krijgen die de vliegtuigen in gta san andreas zo leuk vonden dat ze er nu niet meer zonder kunnen? leg je er maar gewoon bij neer dat er geen vliegtuigen in gta 4 zitten.

dus heb ik toch gelijk dat het een vogels is?

In de demo op de e3 zagen de journalisten ook vliegtuigen in de lucht, maar rockstar zei echt dat je niet in vliegtuigen kan, alleen in helicopters. In de lucht vliegen waarschijnlijk (net als in demo van e3) wel gewoon vliegtuigen rond. Dat kan dus makkelijk een vliegtuig zijn wat gewoon rond vliegt en je er niet in kan, en of je er toch wel in kan (verassing van rockstar om zelf te ontdekken bijvoorbeeld) zijn we dat wel als het spel uit komt.

lees dan alles. er zijn dus wel rondvliegende vliegtuigen, maar op deze screenshot zie je er geen, dat zei ik.

En nogmaals, ik denk niet dat rockstar negatieve info verspreid waarmee ze misschien wel klanten kunnen verliezen, om het als verassing er toch in te doen. ze gaan voor realisme, en met een boeing naar de andere kant van new york vliegen is niet echt realistisch..wie doet dat nou :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ergens gelezen(op een forum) dat je later in het spel vliegtuigen kunt downloaden bij de Xbox 360 versie...

Dus niet bij de Playstation 3 versie. Ik geloof er zelf niks van :duh: Jullie...?

Er komt alleen een downloadbare content in de vorm van episodes, geen vliegtuigen dus. Het was dus gewoon een 360 fanboy die het bedacht heeft.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me geen vogel, daarvoor is de afstand te groot voor. Maar het kan een vliegtuig zijn.

Want in GTA VC en GTA LCS heb je ook een vliegveld, en daar zag je ook grote vliegtuigen gewoon in de lucht vliegen, andere mogelijkheden zie ik hier niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...