Jump to content

Toch vliegtuigen in GTA4?


Dx11

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    7

  • Giozio

    7

  • Gta-killer

    5

  • Dx11

    5

In de demo op de e3 zagen de journalisten ook vliegtuigen in de lucht, maar rockstar zei echt dat je niet in vliegtuigen kan, alleen in helicopters.

In de lucht vliegen waarschijnlijk (net als in demo van e3) wel gewoon vliegtuigen rond. Dat kan dus makkelijk een vliegtuig zijn wat gewoon rond vliegt en je er niet in kan, en of je er toch wel in kan (verassing van rockstar om zelf te ontdekken bijvoorbeeld) zijn we dat wel als het spel uit komt.

Alleen een klein detail dat Rockstar Games met Grand Theft Auto IV NIET op E3 stond .....

Link to comment
Delen op andere websites

om precies te zijn als je de foto vannaf de andere kant ziet in trailer1(dat is ook al bewezen dat het dezelfde plek is) dan is het duidelijk te zien dat het om doodgewonen meeuwen gaat. en de kleur van het "vliegtuig" komt ook overeen met die meeuwen.

Link to comment
Delen op andere websites

In de IGN preview van GTA4 is op de 2e pagina duidelijk een screen te zien met daarop in het midden een vliegtuig De afbeelding linken hier ging niet vandaar dat ik hem even online heb gehost, hier het bewijs dus alsnog:

63mbok4.jpg

Oja veel mensen komen nu waarschijnlijk met de opmerking dat dit rondvliegende vliegtuigen zijn die je zelf niet kan besturen, wat natuurlijk nergens op slaat, aangezien er door R* werd gezegd dat er helemaal geen vliegtuigen in zouden zitten, omdat dit niet realistisch zou zijn. (boven NYC mogen geen vliegtuigen vliegen) Maar als er van zulke rondvliegen lijkt het me dus logisch dat je ze zelf ook kunt besturen.

Dus mijn vermoeden is dat R* ons gewoon behoorlijk voor de gek houd door het te ontkennen, en dan 19 oktober als grote verassing er toch vliegtuigen in zitten? (things will be different?) Wat denk jij?

Zucht...

Er mogen wel degelijk vliegtuigen fietsen boven NYC... Hoe willen die anders op het vliegtuig in de stad komen?...

Trouwens je hebt veels te veel fantasie, er zullen gewoon geen bestuurbare vliegtuigen inzittten, dat is een feit, dat is bevestigd klaar...

@Joriz, Er werd een video getoont van GTA IV bij de microsoft persconferentie... :puh:

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ik zeg t maar ff: Het is een vogel. Want volgens mij heeft niemand hier dat nog gesugereerd. Ik vind het eigenlijk een beetje zielig dat je gewoon niet kunt bevatten dat er geen bestuurbare vliegtuigen in het spel komen. R* heeft het bevestigd en ik weet net zo goed als iedereen die R* een beetje kent dat ze niet als grap zouden zeggen dat er geen vliegtuigen in zouden zitten en het dan stiekem toch doen. R* heeft namelijk goede humor, en niet zo'n "Het-is-rood-en-geen-tomaat?-Stiekem-toch-een-tomaat!"-humor. Dus laat hat nou maar tot je doordringen, je kunt geen vliegtuigen besturen. En waarom kan niemand dat 'Things will be diffrent' loslaten? Daar wordt echt veel te veel achter gezocht :ch:

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

In de demo op de e3 zagen de journalisten ook vliegtuigen in de lucht, maar rockstar zei echt dat je niet in vliegtuigen kan, alleen in helicopters.

In de lucht vliegen waarschijnlijk (net als in demo van e3) wel gewoon vliegtuigen rond. Dat kan dus makkelijk een vliegtuig zijn wat gewoon rond vliegt en je er niet in kan, en of je er toch wel in kan (verassing van rockstar om zelf te ontdekken bijvoorbeeld) zijn we dat wel als het spel uit komt.

Alleen een klein detail dat Rockstar Games met Grand Theft Auto IV NIET op E3 stond .....

Ehh..als je niet goed bent geinformeerd, wil je dan niet zulke opmerkingen maken :puh:

Tijdens de Take-Two briefingt op de E3 hebben ze aan een klein groepje journalisten een korte demo laten zien van gta 4, waarin de journalisten vliegtuigen in de lucht zagen vliegen.

E3 07: GTA IV demoed at Take-Two briefing

er was dus wel een demo op de e3, maar werd in een besloten kring getoond.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij voorbaat mijn excuses voor het verbreden van deze pagina

naamloosrw8.png

Screen van de 1ste trailer

grand-theft-auto-iv-20070724052725518.jpg

Nieuwe Screen

Hierop kun je duidelijk de overeenkomsten zien, kijk alleen al naar de vleugels die op beide screens zwarte uiteinden hebben. Tevens is het volgensmij niet eens toegestaan dat vliegtuigen op de vleugels afwijkende kleuren hebben ten opzichte van de rest van de body's. Zwart op wit is beduidend wél afwijkend van elkaar. Het toestel zou s'avonds namenlijk niet goed zichtbaar zijn voor de luchtverkeersleiding als de vleugels eenzelfde contrast als de hemel zou hebben.



Zoals al vaker gesteld, gewoon een van de vele irritante zee-meeuwen.

Over die berichten van Take-Two staan deze foto's in ieder geval los, aangezien "deze" screen gewoonweg geen vliegtuig kan zijn.

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het screenshot toch nog ff bekeken en was toen ik begon te kijken dacht ik bijna zeker dat het een vliegtuig is maar toen ik verder keek en tussen de regels door van de reacties keek begon die zekerheid steeds zwakker te worden en ik geef het toe; het kan gewoon nooit een vliegtuig zijn. Aan de ene kant vind ik het jammer dat er geen vliegtuigen in zitten , aan de andere kant; ik speelde GTAIII erg lang en vliegtuigen (ja ik weet het , er is een Dodo) heb ik nou niet bepaald gemist of iets. :7 Dus het is niet zo belangrijk. het is wel vet dat er wel gewoon Heli's in zitten :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja want dan gaat iemand toch de taxi nemen ^_^ maar bij san andreas kan ik het wel begrijpen dat is bijna een hele staat.

Toch is de doorsnee van SA nog geen 10km, waarom in SA wel realistisch en in Liberty niet?

Toch denk ik dat er in Liberty City niet echt plaats is voor meerde vliegvelden, ik ga er ook gewoon van uit dat Rockstar North ons niet in de maling neemt. Rockstar zal wel genoeg easter eggs maken, maar liegen is niet goed tegenover de media.

het is overduidelijk een vogel! :)

Dat ziet iedereen, die geen spoken ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...