Aftermath NL Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Hier nog beter; Binnenkant Buitenkant Ik ga niet zeggen dat het dezelfde vogel is maar hier zie je ook een meeuw, die andere is ook een meeuw.
Maxis Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 is tog overduidelijk een meeuw of zoiets -_-'
Roedi Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 volgens mij is het een albatros, die hebben ook zo een soort zwart op hun vleugels, vergelijk het maar eens
BinkieNet Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Wat maakt het nou toch allemaal uit? Ik denk dat het een stuisvogel is Bewerkt: 30 juli 2007 door BinkieNet
Dutchy3010 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Ik denk dat het een stuisvogel is Struisvogels kunnen niet vliegen. Wat maakt het uit? Ik denk ook een vogel, maar als het een vliegtuig is dan kunnen het altijd van die vliegtuigen zijn die je ziet, maar die je niet kunt besturen (bijvoorbeeld zoals de vogels in San Andreas, of de vliegtuigen in Vice City).
peter99 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Over duidelijk een vliegend schaap (uit worms ?) Ontopic: Gwn een vogeltje, wat overigens al lang bekent was P.S tuurlijk kan je vliegen, je springt gewoon van het empire state building
murderboy Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Over duidelijk een vliegend schaap (uit worms ?)Ontopic: Gwn een vogeltje, wat overigens al lang bekent was P.S tuurlijk kan je vliegen, je springt gewoon van het empire state building een vogeltje??? als dat een vogeltje is dan ben ik gek, het heeft de vorm van een vliegtuig, en als dat een vogeltje is, hoe groot zullen vogels wel niet zijn
Rickos Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 ongelofelijk waarom zijn er nu nog mensen die denken dat het een vliegtuig is duidelijker kan het gewoon niet meer en als je inzoomt wordt t alleen maar onduidelijker alsje gewoon kikt zie je dat het een meeuw van de zijkant is en die rechte lijn die je ziet waarvan iedereen zegt dat et de vleugels zijn is het lichaam van de meeuw dat deel met het zwarte puntje is de linker vleugel nu duidelijk genoeg wanneer wordt dit topic toch gesloten
Dutchy3010 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 wanneer wordt dit topic toch gesloten Niet elk topic waarbij het onderwerp afgehandeld is hoeft gesloten te worden, hoor... Alleen als er leden zoals jij zijn die overal nog even op willen reageren, anders was het al verder afgezakt.
Recommended Posts