GraspOfGreen Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Missie: Freefall; City Slicking (deel van Driving School) Cheats: Nee Opmerkingen: Zowel city slicking als freefall heb ik tientallen keren geprobeerd. Het resultaat wordt niet beter, het lukt me maar niet! Nu moet ik tenminste freefall gedaan krijgen om verder het spel te kunnen spelen en daar wringt het schoentje . Voor de rest heb ik alles gedaan wat ik kon bedenken (horseshoes, andere missies) Zou tevens leuk zijn als je city slicking (driving school) even wil doen, samen met freefall! Ben eeuwig dankbaar wie me hier helpt (alleen die twee missies)! Groetjes GTASAsf5.b
-Matthijs- Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Freefall - Mission Passed! Beloning: $15.000 - Respect + Driving School - Alles goud! Beloning: Super GT, Bullet en Hotknife! De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 27 juli 2007 door -Matthijs-
GraspOfGreen Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Thx man! Nou, je doet maar wat dat goud betreft! Enige voorwaarde: geen cheats. Groetjes
GraspOfGreen Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Freefall - Mission Passed!Beloning: $15.000 - Respect + City Slicking - Goud! De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Edit: Oké, dan doe ik dat alsnog.. Ben al blij hiermee... ik zie alleen je bijlage niet staan :s Thanks a lot! (snie sarcastisch bedoeld hoor; kwam er verkeerd uit!) nee, kwil gewoon zegge dat goud nie zo nodig was maar is natuurlijk wel leuk en dat ik het tof vindt dat je die missie eve wou doen voor mij. en dan voorts zag ik geen bijlage, maar das natuurlijk bijzaak en oplosbaar Bewerkt: 27 juli 2007 door GraspOfGreen
Recommended Posts