Galiorix Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Hoi Ik kan eindelijk weer GTA San Andreas doen omdat de driver van mijn geluidskaart de problemen veroorzaakt maar nu zit ik met het volgende probleem; de standaart driver die Windows erop zet is maar een simpele stereo driver , terwijl ik 5.1 surround heb dus ik krijg maar het geluid van een 2.1 setje. Maar ik kan de driver niet weer instaleren want dan doet GTA Sa , Vice City en mogelijk ook GTA III het niet goed weet iemand een driver die op alle of veel geluidskaarten werkt en 5.1 ondersteund? Ik heb een geluidskaart van C-Media en de driver die er bij zat was Xear 3D , ook van C-Media. greetz Reageren
Joriz Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Controleer is of je de nieuwste drivers van c-media hebt. Vaak helpt dat. Weet niet of het echt gaat helpen aangezien je niet zo'n bekend merk hebt als Creative. Heb je in configuratiescherm btw wel ingesteld dat je een 5.1 setje hebt? Kan zijn dat die nog op stereo staat. (waar Windows standaard op staat). Reageren
Galiorix Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Bedankt voor de tip Joriz , maar het werkt helaas niet Maar ff met de gratis lijn van C-Media bellen , kijken wat zij erop te zeggen hebben Hmm raar hoor; ik start mijn pc vanochtend op en ik zie het icoontje van mijn 3D Audio staan dus ik klik erop , selecteer 5.1 geluid en hij doet het any way toch bedankt! maar die stond er gister dus niet in Bewerkt: 28 juli 2007 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.