Cypress Hill Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 Hallo, ik ben nieuw hier en heb een vraagje.Heb al geprobeerd mijn antwoord te vinden met de zoekker maar ik vind nix.Moet je namelijk alle huizen kopen voor de 100% te halen of zijn die save houses maar bijzaak? Reageren
josie Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 alle huizen hoeft volgens mij helemaal niet Reageren
X-TX Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Geplaatst: 21 december 2004 ow weer wat geleerd hahahaha :lol: , maar er zijn wat huizen die verbind zijn met missies zo als Zero's RC shop ofzo iets en die vliegveld en in vice city had je ook erg veel dus het lijkt me erg logisch dat je wel alle huizen moet hebben om zeker van te zijn of er missies bij zitten. Reageren
Slimm Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Er zitten geen missies bij huizen... Ik VC ook niet trouwens, daar had je bv Cherry Poppers en daar had je missies maar niet in een savehouse, tog? Je hebt wel Zero En Wang Cars waar je missies kan doen in SA. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Er zitten geen missies bij huizen... Ik VC ook niet trouwens, daar had je bv Cherry Poppers en daar had je missies maar niet in een savehouse, tog?Je hebt wel Zero En Wang Cars waar je missies kan doen in SA. In Vice hebben deze properties een save en missie functie: Huis: - Vercetti Estate Bedrijf: - Sunshine - Print shop - Cherry poppers - Boatyard - Malibu club - Pole Position (niet echt een missie) Reageren
lepertum Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Moet je ook dat spookhuis kopen? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Moet je ook dat spookhuis kopen? Ja. Reageren
X-TX Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Moet je ook dat spookhuis kopen? Ja. Ik moet nog 3 huizen kopen en dan heb ik ze allemaal, en als je die spookhuis hebt wat krijg je daar dan? Reageren
Erulezz Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Er zitten geen missies bij huizen... Ik VC ook niet trouwens, daar had je bv Cherry Poppers en daar had je missies maar niet in een savehouse, tog?Je hebt wel Zero En Wang Cars waar je missies kan doen in SA. Maar hoe kan je missies doen voor Wang Cars dan ? Staat er ergens een rode cirkel? Want heb daar nog niks gevonden :rolleyes: Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 Er zitten geen missies bij huizen... Ik VC ook niet trouwens, daar had je bv Cherry Poppers en daar had je missies maar niet in een savehouse, tog?Je hebt wel Zero En Wang Cars waar je missies kan doen in SA. Maar hoe kan je missies doen voor Wang Cars dan ? Staat er ergens een rode cirkel? Want heb daar nog niks gevonden :rolleyes: Als je je rijschool hebt uitgespeeld (en alle missie hebt gehaald in SF) word je opgebelt dat je missie's kan doen voor wang cars. En die kan je dan bij cesar doen. Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 december 2004 Rapport Geplaatst: 22 december 2004 ow weer wat geleerd hahahaha :lol: , maar er zijn wat huizen die verbind zijn met missies zo als Zero's RC shop ofzo iets en die vliegveld en in vice city had je ook erg veel dus het lijkt me erg logisch dat je wel alle huizen moet hebben om zeker van te zijn of er missies bij zitten. dat zijn assets die heb je ook nodig om 100 procent te halen Reageren
Cypress Hill Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Ok ik moet dus alle huizen kopen thnx voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.