GTA-Roloboy Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Weet iemand om Messenger Discovery werkt? Niet schrikken van de titel, 't is volgens mij niet illegaal ofzo hoor Reageren
TheGuardian Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Messenger Discovery live is denk ik nog in zijn BETA-fase wat nog maar net ontwikkeld is. Je kunt het ongeveer vergelijken met msnplus. Zo kan je bijvoorbeeld meldingen krijgen wanneer iemand jou Blokkeerd/verwijderd heeft. Er zijn vele functies en mogenlijk heden beschikbaar bij deze messenger Verder ben ik op google gaan kijken om een messenger forum in het nederlands. Daar had iemand ook een vraag over en daar staat het iets uitgebreider bij. Klik hier Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Jup, ik weet dat.. Maar elke keer als ik voor de eerste x discovery instaleer. Kan ik me niet meer aanmelden via msn en loopt discovery vast? -- Zou Discvoery EN msn plus live samen gaan? Bewerkt: 29 juli 2007 door GTA-Roloboy Reageren
TheGuardian Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Jup, ik weet dat..Maar elke keer als ik voor de eerste x discovery instaleer. Kan ik me niet meer aanmelden via msn en loopt discovery vast? -- Zou Discvoery EN msn plus live samen gaan? Neen, dat geeft fouten doordat er 2 msn bestanden zijn dan die best veel op elkaar lijken. Dat heb je met anti-virussen ook, daar word ook aangeraden maar 1 virus scanner te gebruiken. Ik raad dan aan om msn plus live te delete van je pc. Indien je dat gedaan hebt zal het gewoon moeten werken. Je kunt jezelf dan gewoon aanmelden en normaal zal het dan ook niet meer vastlopen. Succes! Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 1 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Dat bedoel ik niet, ik heb geen MSG plus.. T waren 2 apparte vragen Maar, ok, heb een antwoord op de 2e vraag.. nu nog de 1e Jup, ik weet dat..Maar elke keer als ik voor de eerste x discovery instaleer. Kan ik me niet meer aanmelden via msn en loopt discovery vast? En, mijn vriend, die heeft het ook, alleen zijn pc viel een keer uit (ongeldig afgesloten) En zinsdien heeft ie het zelfde probleem als de 1e vraag .. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Dan raad ik je aan om discovery gewoon van je pc te gooien. Deze is nog in testfase en als andere daar zoals je zegt ook last van hebben kan het zijn dat deze inderdaad niet functioneert zoals het moet. Beste is dan gewoon om de normale msn'en te downloaden dan deze. Hij is zelf ook niet echt bekend en word weinig gebruikt. Ik denk zelfs dat hij na de testfase niet word uitgegeven wegens de vele fouten en errors erin Mijn raad dus aan jouw: Gooi msn discovery volledig van je pc, zorg dat alle bestanden eraf zijn en download dan gewoon msn plus wat wel uit de test fase is en beter voor je pc Reageren
GTA-Roloboy Geplaatst: 6 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Neen, dat geeft fouten doordat er 2 msn bestanden zijn dan die best veel op elkaar lijken. Dat heb je met anti-virussen ook, daar word ook aangeraden maar 1 virus scanner te gebruiken.Ik raad dan aan om msn plus live te delete van je pc. Indien je dat gedaan hebt zal het gewoon moeten werken. Je kunt jezelf dan gewoon aanmelden en normaal zal het dan ook niet meer vastlopen. Succes! Maar, op de site van discovery staan punten zoals deze: - Highlight contact messages (requires Messenger Plus!) Dus het moet wel? Reageren
TheGuardian Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Zoals ik hierboven al zei is het in de test fase. Het is inderdaad normaal de bedoeling zoals er gemeld word dat dit moet kunnen, dat is hun bedoeling. Maar deze messenger is nog steeds niet officieel goedgekeurd. Je kunt hem wel downloaden etc. maar je moet erbij nemen dat ie mischien volledig vol fouten zit zodat jij nu zelf ook aantoont. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.