Vulcanus Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 ik heb een probleempje met fraps althans dat denk ik. als ik fraps gebruik om gta op te nemen dan krijg ik geen geluid van gta erbij hoe komt dat??? hij neemt wel beelden op maar geen geluid. ik zou graag hulp willen alvast bedankt. Greets, Vulcanus Reageren
Joriz Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Welke versie van Fraps heb je? Want oudere versies nemen inderdaad geen geluid op en alleen maar beeld. Reageren
Bling Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Ik vermoed dat je Fraps 1.9D geïnstalleerd hebt. Deze versie heeft geen geluid, maar kan wel oneindig opnemen. Indien je wél geluid wilt, maar geen problemen met filmpjes van een maximum tijdslimiet van 30 seconden hebt, raad ik je aan om de nieuwste versie, Fraps 2.8.2, te downloaden. Deze kun je -uiteraard- gewoon op de officiële site downloaden, geheel legaal. Voor een uitgebreide uitleg over de verschillen en gebruik van versies, verwijs ik je door naar dit topic van Bassiej™. Reageren
Vulcanus Geplaatst: 27 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 mijn versie is 2.8.1 hijs geregistreerd. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Ik help je wel even verder Je gaat naar movies, Dan moet je onder Video Capture Hotkey kijken. En dan moet je simpelweg Record Sound aanvinken Reageren
Joriz Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Geplaatst: 27 juli 2007 Staat je geluidsbeheer van je geluidskaart wel goed ingesteld. Zover ik weet moet je wav schuif wel open staan. Neem anders even contact op met Fraps support. Zij kunnen je vast wel verder helpen. Reageren
Vulcanus Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Staat je geluidsbeheer van je geluidskaart wel goed ingesteld. Zover ik weet moet je wav schuif wel open staan.Neem anders even contact op met Fraps support. Zij kunnen je vast wel verder helpen. wav schuif? hoe kan ik die zien of open zetten? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 wav schuif? hoe kan ik die zien of open zetten? Ga eens naar 'Start' > 'Alle progamma's > 'Bureau accesiores' > 'Entertainment' > 'Volumeregeling'. Ga dan naar 'opties' > 'eigenschappen'. Onder het kopje 'Volume aanpassen voor' kies je dan voor 'opnemen'. Vink onderaan ook alle volumeregelingen aan. Wat je nu zou kunnen doen is het 'spelen' met die balkjes. Misschien kun je ze allemaal eens op hun hoogst zetten? Reageren
Vulcanus Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 wav schuif? hoe kan ik die zien of open zetten? Ga eens naar 'Start' > 'Alle progamma's > 'Bureau accesiores' > 'Entertainment' > 'Volumeregeling'. Ga dan naar 'opties' > 'eigenschappen'. Onder het kopje 'Volume aanpassen voor' kies je dan voor 'opnemen'. Vink onderaan ook alle volumeregelingen aan. Wat je nu zou kunnen doen is het 'spelen' met die balkjes. Misschien kun je ze allemaal eens op hun hoogst zetten? ok bedankt ik ga het uitproberen niet gelukt iemand nog meer ideeen? hallo???? ik wil graag filmpjes met geluid opnemen alles wat jullie zeggen lukt niet nog andere ideeen? Reageren
Joriz Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 hallo???? ik wil graag filmpjes met geluid opnemen alles wat jullie zeggen lukt niet nog andere ideeen? Zoals ik al zei: contact opnemen met Fraps support! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.