kelwin Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 kan iemand mij vertellen hoe je dat rode balkje groter maakt Reageren
Vulcanus Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 kan iemand mij vertellen hoe je dat rode balkje groter maakt je moet paremedics missions doen om hem groter te maken als je de missies heel snel wilt afmaken moet je naar angel pine gaan daar staat een ambulance gebruik die en start als je erin zit de missie de slachtoffers zullen alleen in angel pine spawnen dus hoef je niet ver te rijden veel geluk! Reageren
kelwin Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 zijn er ook andere manieren Reageren
Vulcanus Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 zijn er ook andere manieren hoe bedoel je??? Reageren
Dastard Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 zijn er ook andere manieren Nee,jammer genoeg niet. Om je armor grooter te maken moet je Vigilante missies doen. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Jawel Dastard, er zijn wel degelijk nog andere manieren om je health balkje te vergroten: Als je veel gaat hardlopen of fietsen of gaat trainen in de gym wordt je maximum health soms ook vergroot, je kan dus als je veel traint het maxium health bereiken zonder de paramedic missies te doen. Als je de paramedic missies al hebt gedaan heb je gewoon het maximum bereikt en heeft het, wat je health balkje betreft, geen zin om nog meer te trainen. Ik vind dit wel redelijk realistisch want als je veel sport ben je gezonder natuurlijk . Je kan je armor wel alleen maar sterker maken door de viligante missies te doen. @hieronder: Wel dus... Bewerkt: 28 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Vulcanus Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 zijn er ook andere manieren Nee,jammer genoeg niet. Om je armor grooter te maken moet je Vigilante missies doen. precies Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Nog aan toe te voegen: zwemmen. Sorry dat moest even Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.