Jump to content

Website/forum

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb al een eigen forum (hantekening)

Maar ik wil een gratis site en dan een mooie link naar het forum wie weet er 1 of zou me willen helpen?

Geplaatst:

We kunnen het forum niet zien.

Freewebs is gratis site waar je allemaal euke functies hebt, bijv dat je een blog kan starten, je hebt een gastenboek en je kan vanaales toevoegen.

Geplaatst:

Freewebs is gratis site waar je allemaal euke functies hebt, bijv dat je een blog kan starten, je hebt een gastenboek en je kan vanaales toevoegen.

Waarom kan je het NIET zien?

Freewebs oke ik zal ff kijken.

Geplaatst:

Waarom kan je het NIET zien?

Freewebs oke ik zal ff kijken.

Dit staat er:

The requested URL could not be retrieved

While trying to retrieve the URL: http://www.allgta.yourb.nl/

The following error was encountered:

Unable to determine IP address from host name for
www.allgta.yourb.nl

The dnsserver returned:

Name Error: The domain name does not exist.

This means that: The cache was not able to resolve the hostname presented in the URL. Check if the address is correct.

Your cache administrator is webmaster.

Generated Sat, 28 Jul 2007 09:04:17 GMT by proxy.wanadoo.nl (squid/2.5.STABLE10)

Geplaatst:

Freewebs is wel makkelijk. Daarvoor hoef je geen HTML te kunnen, je kan dus gewoon zo je tekst invoeren. Tijdens het registreren van je account op FW kan je je eigen layout kiezen, naam etc..

Nadat je dit doet kom je in het zogenaamde '''Manage Webpages'' ofdergelijke terecht. Standaard heb je al index.htm. Dit is dus

www.freewebs.com/jousite/index.htm

Als je op 'Add Page' klikt vul je je eigen pagina naam in. Zoals: games.

Dan krijg je weer:

www.freewebs.com/jousite/games.htm

Je kan je pagina bewerken door op het edit knopje te drukken.

.tk is een domeinnaam die je gratis kan registreren. Ga hiervoor naar dot.tk en registreer jou gratis domeinnaam. Let op; sommige zijn al bezet, dus je moet een beschikbare naam invoeren.

Nadat je je hebt geregistreerd, kan je inloggen met je e-mail en wachtwoord en maak je een nieuwe domein aan. Zoals: jousite.tk. Verwijs die door naar jou freewebs site index.

Let op: bij tk zitten er veel reclame, en hij doet het soms ook niet.

Ik raad je aan een .lyp domeinnaam te registreren via Lyp.nl. Vele keuzes & zonder reclame. En ook bijna altijd bereikbaar. Beter kan niet. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...