Jesperkaj Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Hallo iedereen, Als je een IPB forum gaat aanschaffen, is dit dan ook gratis en is een eigen domeinnaam ook gratis? Mvg, Blizzard Reageren
Preddy Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Hallo iedereen,Als je een IPB forum gaat aanschaffen, is dit dan ook gratis en is een eigen domeinnaam ook gratis? Mvg, Blizzard Zoals je al zegt moet je IPB fora aanschaffen, wat dus geld betalen inhoud. Wanneer je dat aanschaft lijkt het me dat je een pakket met bestandjes krijgt te downloaden, waarmee het nog geen forum is. Dit moet je namelijk nog op een host zetten, wat het antwoord op je volgende vraag is: Je moet zelf zorgen voor de host + domeinnaam. Een gratis host is een optie natuurlijk, maar voor een eigen domeinnaam moet je betalen. Met wat googlen kan je denk ik wel een jaar domein voor een euro of 10 vinden. Reageren
Rivel Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Hallo iedereen,Als je een IPB forum gaat aanschaffen, is dit dan ook gratis en is een eigen domeinnaam ook gratis? Mvg, Blizzard Zoals je al zegt moet je IPB fora aanschaffen, wat dus geld betalen inhoud. Wanneer je dat aanschaft lijkt het me dat je een pakket met bestandjes krijgt te downloaden, waarmee het nog geen forum is. Dit moet je namelijk nog op een host zetten, wat het antwoord op je volgende vraag is: Je moet zelf zorgen voor de host + domeinnaam. Een gratis host is een optie natuurlijk, maar voor een eigen domeinnaam moet je betalen. Met wat googlen kan je denk ik wel een jaar domein voor een euro of 10 vinden. Megalol, dit topic zag ik al op Chilout. Oke, even gekopieert daarvan. Bedoel je IPB 2.2? Dat is 150 dollar. Maar, dan koop je enkel het systeem, je moet het nog zelf hosten. En een domeinnaam moet je ook no gbetalen + je host. Tenzij je een gratis host neemt:P Je kan ook gewoon een gratis IPB forum nemen, dit is geen IPB 2.2 en heeft meestal reclame op het fourm, ook heeft hij mindre functies da nIPB 2.2 of IPB 2.3. Maar hij is gratis en je meot hem niet hosten. Gratis IPB 1.3 kun je krijgen op www.invisionfree.com en www.ipbfree.com een ebtaalde kan je krijgen op invisionpowerboard.com. Je kan BTW ook een gratis domeinnaam hebben, .tk, .nl.tt... Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Meer info Maarja bedankt, ik heb een nieuw forum, link staat in mijn sig. Mvg, Blizzard Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Nog even een vraagje. Kun je op één of andere manier ook zo'n gratis IPB forum krijgen? (Niet IPBFree) Mvg, Blizzard Reageren
Follow Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Nog even een vraagje.Kun je op één of andere manier ook zo'n gratis IPB forum krijgen? (Niet IPBFree) Mvg, Blizzard Ja, met een verassing erbij zelfs, de polititie.. Dus nee, eigenlijk niet maar invisionfree zou ZetaBoards openen met IPB 2.0 hosting Reageren
Timb0 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Nog even een vraagje.Kun je op één of andere manier ook zo'n gratis IPB forum krijgen? (Niet IPBFree) Mvg, Blizzard Ja, met een verassing erbij zelfs, de polititie.. Je krijgt ook nog een gezellige mail dat je geen officieel serial nummer hebt en of je even wil gaan dokken Reageren
Rivel Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Die kans is echt klein dat je dat krijgt. Tenzij iemand je verlinkt... Maar, we mogen hier niet overpraten over IPB 2.2 bedoel iK; Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Het gaat volgens mij niet zozeer over IPB maar meer over het aanschaffen en wat je daar dan nog bij moet kopen of iets dergelijks. Ik had eerst iemand op msn die had IPB gedownload en die kon het gewoon gebruiken. Reageren
Timb0 Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Het gaat volgens mij niet zozeer over IPB maar meer over het aanschaffen en wat je daar dan nog bij moet kopen of iets dergelijks. Ik had eerst iemand op msn die had IPB gedownload en die kon het gewoon gebruiken. Dat klopt, je kan gewoon IPB gebruiken zelfs zonder licentie. Ik heb een serial ingevoerd, maar ik kreeg "netjes" en mailtje of ik effe wou gaan dokken voor een officiele licentie. Verder krijg je met een illegale versie niet grote problemen als je site niet groot is. Die kans is althans klein. Maar het beste is om hem officieel te kopen Kost alleen een beetje veel voor jongere mensen die geen baantje hebben En btw, je mag wel praten over IPB 2.2 als je hem legaal gekocht hebt. Zoals mijn berichtje kunnen ze niet goed vinden, achja, das dan hun keuze Maar als je IPB 2.2 illegaal hebt, en dan een vraag gaat stellen ZONDER dat je kan bewijzen dat je hem legaal hebt, vinden ze dat niet goed en krijgt je bericht een slotje... >>> Door Joriz: censuur<<< Greetz, TIMB0 BTW me reactie is af en toe beetje offtopic Heeft eigenlijk niks met het begin onderwerp te maken. -------------- Ja snap het helemaal Joriz, maar als je nou eenmaal geen geld hebt en je wilt toch een goed forum weetje... Tis voor de jongeren onder ons een probleem met geld, tenzij je natuurlijk alles krijgt van je ouders of een baantje hebt op een jonge leeftijd... Bewerkt: 1 augustus 2007 door Timb0 Het is niet slim om het randje op te zoeken over illigaliteit. Ook tips geven over illegale software is niet de bedoeling. ~~ Joriz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.