Jump to content

Waar kan ik de Zwem Mod vinden?


DenkaanHenk

Recommended Posts

Waar kan ik de Zwem Mod vinden? Dat je in GTA Vice City kan zwemmen zonder dat je verdrinkt.

Ik heb even voor je gezocht, en ook deze mod heb ik voor je kunnen vinden. Wat eigenlijk dus wil zeggen dat je hem zelf ook kunt gevonden zou kunnen hebben, als je gewoon even wat gerichter zoekt. Hoe dan ook, je kan die mod hier downloaden. Lees voor de installatie de read-me door of vraag, indien je er niet uitkomt, hier even. Maak back-up's van je bestanden voor het geval dat het misgaat of je de mod wilt verwijderen.

Als je de bovenstaande overigens niet bedoeld, dan raad ik je aan de Spaceeinstein's All In One Mod te downloaden, want ik weet zeker dat hier ook één in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

de No Sink Mod doet het niet , ik vervang gewoon dat ene bestandje wat er bij zit in de data map genaamd handling.cfg

Ik heb back up gemaakt , hoe komt dat ? alles doe ik goed.

Link to comment
Delen op andere websites

de No Sink Mod doet het niet , ik vervang gewoon dat ene bestandje wat er bij zit in de data map genaamd handling.cfg

Ik heb back up gemaakt , hoe komt dat ? alles doe ik goed.

Je doet inderdaad alles goed, dus ik denk dat de mod het zelf dan gewoon niet doet. Enige opties die ik zou kunnen bedenken is dat je het bestand bij de vekeerde GTA neerzet of dat je misschien met een voertuig het water ingaat, aangezien er in de readme staat dat je niet kan zinken als je er inloopt. Ik raad je dan gewoon maar weer aan het gemodde bestand te vervangen met het origineel, want ik heb iets beters gevonden.

In heb namelijk de losse mod van de swimming mod gevonden, lijkt me dat dit een andere mod is dan die ik je net gaf. Je kunt de echte 'swimming mod' hier downloaden. Lees voor installatie nogmaals de readme door, en vergeet deze keer ook geen back-up's te maken. Veel succces!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Matthijs! _O_ Deze Swimming Mod doet het wel :Y En voor degene die hem ook mischien van plan zijn om te downloaden , zeker doen! Want hij is erg leuk :Y , je moet wel New Game staren want al je savegames doen het niet meer. Maar je kan zo naar het tweede eiland toe zwemmen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Matthijs! _O_ Deze Swimming Mod doet het wel :Y En voor degene die hem ook mischien van plan zijn om te downloaden , zeker doen! Want hij is erg leuk :Y , je moet wel New Game staren want al je savegames doen het niet meer. Maar je kan zo naar het tweede eiland toe zwemmen. ^_^

Komop man, maak eens een screen daarvan, weet ik of het de moeite waard is :puh:

Op msn wil je niks sturen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...