-Omar- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 ik heb het nirvana t shirt gedownload hier is ie maar hij deet het net ik zie nog steeds het saaie ouwe t shirt van de bingo dat witte maar toen d8 ik ow mischien heb ik niet eerst naar die gta san andreas gegaan die map in c progams en daar dan toepassen en dan dat hele verhaal, maar toen deed ie het ook niet dus ik dek ik verwijder hem weer ondanks dat ik nog steeeds dst wiite t shirt heb dus ik doe verwijderen en dan staat er: file access denied en dan staat er een zanloper en kan niks doen dan moet ik kruisje doen wie kan me helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 ik heb het nirvana t shirt gedownload hier is ie maar hij deet het net ik zie nog steeds het saaie ouwe t shirt van de bingo dat witte maar toen d8 ik ow mischien heb ik niet eerst naar die gta san andreas gegaan die map in c progams en daar dan toepassen en dan dat hele verhaal, maar toen deed ie het ook niet dus ik dek ik verwijder hem weer ondanks dat ik nog steeeds dst wiite t shirt heb dus ik doe verwijderen en dan staat er: file access denied en dan staat er een zanloper en kan niks doen dan moet ik kruisje doen wie kan me helpen? Laten we eerst eens naar de installatie kijken. Heb je hem wel goed geïnstalleerd? In die mod kom je het volgende bestand tegen: 'tshirtwhite.txd.' Met de IMG Tool open je dan het bestand 'PLAYER.img'. (Te vinden in map 'Models'.) Je zoekt dan het bestand 'tshirtwhite.txd.' op. ('Commands > Find'). Als je hem gevonden hebt, dan verwijder je hem. Je hebt voor de duidelijkheid dus het originele bestand verwijderd. Je voegt dan de 'tshirtwhite.txd.' van de mod weer toe. ('Commands > Add.') Als je dat gedaan hebt moet je nog even naar het volgende gaan: 'Commands > Rebuild archive'. Als je dat gedaan hebt is de mod geïnstalleerd, en kun je met je nieuwe T-shirt of iets dergelijks lopen. Om die 'file access denied' op te lossen moet je even naar je Rockstar Games map gaan. Daar moet je met je rechtermuisknop op de map 'GTA San Andreas' klikken. Vervolgens vink je de optie 'alleen lezen' uit. Via 'toepassen' sluit je het scherm weer af. Reageren
-Omar- Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 ik heb het nirvana t shirt gedownload hier is ie maar hij deet het net ik zie nog steeds het saaie ouwe t shirt van de bingo dat witte maar toen d8 ik ow mischien heb ik niet eerst naar die gta san andreas gegaan die map in c progams en daar dan toepassen en dan dat hele verhaal, maar toen deed ie het ook niet dus ik dek ik verwijder hem weer ondanks dat ik nog steeeds dst wiite t shirt heb dus ik doe verwijderen en dan staat er: file access denied en dan staat er een zanloper en kan niks doen dan moet ik kruisje doen wie kan me helpen? Laten we eerst eens naar de installatie kijken. Heb je hem wel goed geïnstalleerd? In die mod kom je het volgende bestand tegen: 'tshirtwhite.txd.' Met de IMG Tool open je dan het bestand 'PLAYER.img'. (Te vinden in map 'Models'.) Je zoekt dan het bestand 'tshirtwhite.txd.' op. ('Commands > Find'). Als je hem gevonden hebt, dan verwijder je hem. Je hebt voor de duidelijkheid dus het originele bestand verwijderd. Je voegt dan de 'tshirtwhite.txd.' van de mod weer toe. ('Commands > Add.') Als je dat gedaan hebt moet je nog even naar het volgende gaan: 'Commands > Rebuild archive'. Als je dat gedaan hebt is de mod geïnstalleerd, en kun je met je nieuwe T-shirt of iets dergelijks lopen. Om die 'file access denied' op te lossen moet je even naar je Rockstar Games map gaan. Daar moet je met je rechtermuisknop op de map 'GTA San Andreas' klikken. Vervolgens vink je de optie 'alleen lezen' uit. Via 'toepassen' sluit je het scherm weer af. thx man heel erg bedankt hij kan nu weer smell like a teen spirit spelen (just kiddding) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.