Jump to content

Trucking (Illegal Goods)

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen, ik raak er frusto van...

Ik heb de boel zo getimed dat ik Helena kan daten en om de hoek die trucking missions kan doen.

Alleen nu heb ik die waar je 3 sterren krijgt en de halve planeet over moet met je lompe truck.

Ik had em een keer bijna, maar 30 meter voor de streep ontplofte dat ding door die ***** heli.

Iemand tips?

Thanks.

Geplaatst:

De trucking missies zijn inderdaad lastig met 3 sterren. Mijn tips: Stippel een route uit over vrij grote wegen en leer die uit je hoofd, probeer de politiewagens te ontwijken en maak altijd veel snelheid. Als de politiewagens te irritant zijn kan je ze ook gewoon van de weg af beuken, met 3 sterren krijg je nog geen SWAT achter je aan en die truck is veel sterker dan zo'n politiewagen dus dat kan ook. Als je de route goed kent en je maakt veel snelheid moet het te doen zijn. Over die helicopter; volgens mij krijg je die alleen achter je aan als je vrijwel stil staat, als je gewoon hard rijdt heb je daar geen last van.

Mocht het echt niet lukken kan je die missie aanvragen in savegame aanvraag.

Succes.

Geplaatst:

Vlakbij RS Haul loopt ook een spoorlijn, als je over de spoorlijn gaat heb je veel minder last van de politie. Het lastigste is om op het spoor te komen, maar als je eenmaal op het spoor bent kan je tot vlakbij je bestemming over het spoor rijden. Op deze manier kan je dus ook wat makkelijker Las Venturas bereiken (laatste twee levels).

Geplaatst:
De trucking missies zijn inderdaad lastig met 3 sterren. Mijn tips: Stippel een route uit over vrij grote wegen en leer die uit je hoofd, probeer de politiewagens te ontwijken en maak altijd veel snelheid. Als de politiewagens te irritant zijn kan je ze ook gewoon van de weg af beuken, met 3 sterren krijg je nog geen SWAT achter je aan en die truck is veel sterker dan zo'n politiewagen dus dat kan ook. Als je de route goed kent en je maakt veel snelheid moet het te doen zijn. Over die helicopter; volgens mij krijg je die alleen achter je aan als je vrijwel stil staat, als je gewoon hard rijdt heb je daar geen last van.

Mocht het echt niet lukken kan je die missie aanvragen in savegame aanvraag.

Succes.

Of je gebruikt de nooit politie cheat..?

Geplaatst:

O.....K......

Heb ik de 3 sterren eindelijk gehaald..., krijg ik er 1 met 4!! sterren helemaal naar venturas...

En ik kom niet eens voorbij de eerste afslag, LOL!!

Misschien heb ik een zwaardere pc nodig, want dit slaat nergens op.

Geplaatst:
O.....K......

Heb ik de 3 sterren eindelijk gehaald..., krijg ik er 1 met 4!! sterren helemaal naar venturas...

wat je ook kan proberen is vaker over wegen rijden met een truck dan wordt je handig in "trucken" veel geluk.

Geplaatst:
O.....K......

wat je ook kan proberen is vaker over wegen rijden met een truck dan wordt je handig in "trucken" veel geluk.

Hmm, ik dacht dat driving skill voor alle voertuigen was... kan je ook ergens je skilllevel zien per voertuig?

Geplaatst:

Hmm, ik dacht dat driving skill voor alle voertuigen was... kan je ook ergens je skilllevel zien per voertuig?

Nope dat is voor alle voertuigen maar hij bedoelt meer van dat je de bestuuring dan goed kent.

En de plag sommige mensen doen het zonder cheats ^_^ .

Geplaatst: (bewerkt)
Zou er gewoon niks van aantrekken, die politie.

Heb ik ook gedaan en lukte gewoon.

Mjah, wat ik nu probeer is over het spoor, kom er direct op gelijk naast het station waar je begint, maar dan nog

op de open stukken krijg ik steeds een heli achter me aan die de truck kapot knalt, terwijl ik gewoon plankgas over het spoor sjees, beetje onmogelijk aan het worden dus, de rest van de politie heb ik geen last van, alleen de heli.

Bovendien las ik dat je een ster kwijtraakt als je een ander gebied in komt? Nou ik hou ze gewoon alle 4.

Ze knipperen wel af en toe, maar d'r gebeurt verder niks.

Door de stad kan ik niet snel genoeg om die heli "af te schudden", dus die knalt me sowieso neer, wat ik ook probeer.

Hebben er meer mensen last van deze "bug" gehad?

Ik kan best een beetje gamen, maar dit slaat echt nergens op.

EDIT: Ok, spel is stuk ofzo, had ff een route uitgedacht via wat van die politiesterren... rij er gewoon doorheen en niks, nada noppes geen een ster weg.... denk dat de spray en pay ook niet werkt als ik die zou halen.....

Bewerkt: door Jorbes
Geplaatst:
Mjah, wat ik nu probeer is over het spoor, kom er direct op gelijk naast het station waar je begint, maar dan nog

op de open stukken krijg ik steeds een heli achter me aan die de truck kapot knalt, terwijl ik gewoon plankgas over het spoor sjees, beetje onmogelijk aan het worden dus, de rest van de politie heb ik geen last van, alleen de heli.

Vanaf 3 sterren komt er standaard een politiehelikopter achter je aan dit is heel normaal.
Bovendien las ik dat je een ster kwijtraakt als je een ander gebied in komt? Nou ik hou ze gewoon alle 4. Ze knipperen wel af en toe, maar d'r gebeurt verder niks. Door de stad kan ik niet snel genoeg om die heli "af te schudden", dus die knalt me sowieso neer, wat ik ook probeer. Hebben er meer mensen last van deze "bug" gehad?

Ik kan best een beetje gamen, maar dit slaat echt nergens op.

EDIT: Ok, spel is stuk ofzo, had ff een route uitgedacht via wat van die politiesterren... rij er gewoon doorheen en niks, nada noppes geen een ster weg.... denk dat de spray en pay ook niet werkt als ik die zou halen.....

Probeer maar niet om er een ster af te halen, dat is zinloos en dus verspilde moeite. Zodra er een ster vanaf gaat komt deze er automatisch weer bij, op dat moment knipperen de sterren, dit gebeurd altijd als je een ster verliest of bij krijgt. Dus heb jij niet te maken met een bug. Als je vlot doorrijdt is het probleem van die politiehelikopter nog wel te overzien, een beetje schade maakt niet uit voor het halen van deze missie. Succes :sigaar:
Geplaatst:

Goed, bedankt voor de hulp, maar de echte redding kwam van me buur die gelukkig niet het weekend naar huis is :)

Aantal tips:

Rij niet door de stad, dus ga niet via los santos of san fiero, want dat staat vol met roadblocks (niet overal, maar ze zijn er wel) bovendien heb je daar teveel hinder van verkeer en die heli weet je daat ook makkelijker te vinden, ook al ga je snel.

De route direct rechtsaf uit de uitrit, over de brug en dan weer direct rechts is de betere (beste?), je moet het eerste stuk wel ff overleven heuvel op, met mazzel komen de swats niet gelijk, zo ja, kan je pech of mazzel hebben, ligt er net aan.

Haal de brug over het water en je hebt al een groot stuk gehaald, stippel vanaf daar je route exact uit per afslag, afslag missen kan fataal zijn omdat dat lompe ding niet kan draaien.

Tegemoet komende Cops:

Swat: Ze proberen je te blokkeren, als ze (voor jou gezien) naar rechts gaan, ga jij (voor jou gezien) links langs hun heen, iig de kant zodat (als je hun al raakt) je hun achterkant raakt (de kant waar het moterblok NIET zit iig :), dat weet je vast nog wel uit je NFS MW tijd), dan zijn ze ff van slag en ben je ze zo kwijt.

Gewone wagens: Die kan je wel op de zijkant rammen als ze je proberen te blocken, ook hier weer proberen de achterkant te raken, met een beetje mazzel tippen ze over en hoor je ff later BOEM! :)

Inhalende Cops:

Deze zijn het lastigst want die mofo's proberen je trailer eraf te rijden (die trailer erop krijgen kan wel, vraagt oefening, geef iig niet op totdat mission failed is, ik heb em gehaald met zwaar rokende engine)

Wat je _kan_ doen is het volgende.

Ze halen je bijna in -> rem ff af, dan schieten ze voor je langs en soms gelijk het water of afgrond in.

Ze zijn langszij met je trailer bezig -> probeer rakelings langs een vast obstakel te gaan (routewijzer of brug oid)

Dan rammen ze er zelf tegenaan en ben je ze ook kwijt.

Zinloos is het overigens om door sterren te rijden, die 4 sterren zijn "hardcoded" en de trucs van GTA werken niet.

Ook met raketwerper cops afknallen heeft geen zin, ze blijven komen (ik weet niet eens zeker of je je truc wel uit kan, maar dat boeit dus niet)

Er zijn aflever plekken bij die lekker dichtbij zijn, ik weet niet of de volgorde roteert of dat het random is, maar die ene waar je "onderin" blijft met ik dacht iets van 'freight' of '(air)port' in de locatie naam is wel goed te doen.

De truc met die is wel dat je op een gegeven moment even een sneaky route neemt over een stukje heuvel dat een koppeling is tussen een viaduct en de weg eronder waar jij op rijdt, dat zie je vanzelf wel, als je daar eenmaal rijdt, heb je de missie binnen, de cops zijn dan zo goed als weg.

En ja hoor, ik heb em dan eindelijk gehaald..(was ook wel te horen hier in de naaste omgeving :puh:)

De grappige is zelfs dat ik er die eerste succesvolle keer naartoe reed in een vet gepimpte bak en na het halen besefte dat ik die wagen nu kwijt was.... dus heb ik et nog een keer geprobeerd en jawel, opnieuw raak, zelfs met 1 keer trailer eraf en er weer opleggen!

Hij moest overigs wel lachen om de opmerking van De Plag: "Ja, gewoon negeren.... klopt aan de ene kant wel, want als je eenmaal de trucs van politie ontwijken weet en beheerst is het inderdaad net of je ze negeert, die ervaring komt met de missies, na een tijdje merk je alleen nog dat er cops zijn aan het feit dat je 5.1 speakers zo'n ****** herrie maken van die sirenes"

Anyway, ik ga maar eens een huisje kopen om het te vieren en ff een goeie hoer oppikken in me slamvan :puh:

Goedenacht en bedankt voor de reacties, komt vast nog wel een moment dat ik vast zit , haha.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...