Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb pas de coca cola truck gedownload uit dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=44158

Normaal is een voertuig instaleren met de img tool geen probleem maar nu opeens wel.

Ik replace de files gewoon en ik heb alle vrachtwagen na gekeken, maar geen van alle is een coca cola truck geworden. Kan iemand mij verder helpen? Alvast hartelijk dank :cya:

Geplaatst:

Heb je afgesloten met 'commands > rebuild archive'? Volgens mij leest de GTA3.img de bestanden dan pas, dus misschien ging er daar iets fout. Als je dat nog niet gedaan hebt, raad ik je aan dat eerst even te doen. Een andere optie is dat alleen de trailers worden vervangen. Ik weet sowieso dat de 'petrotr' een trailer is, net zoals de 'arctic1' en de 'artic2'. Ik vermoed dus dat het enkel om de trailer gaat, niet de truck zelf.

Geplaatst:

Ja, ik heb 'Rebuild Archive' uitgevoerd, Ik denk dat ik het even overnieuw moet instaleren. Mischien helpt dat wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...