Bigstijn Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ik heb pas de coca cola truck gedownload uit dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=44158 Normaal is een voertuig instaleren met de img tool geen probleem maar nu opeens wel. Ik replace de files gewoon en ik heb alle vrachtwagen na gekeken, maar geen van alle is een coca cola truck geworden. Kan iemand mij verder helpen? Alvast hartelijk dank Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Heb je afgesloten met 'commands > rebuild archive'? Volgens mij leest de GTA3.img de bestanden dan pas, dus misschien ging er daar iets fout. Als je dat nog niet gedaan hebt, raad ik je aan dat eerst even te doen. Een andere optie is dat alleen de trailers worden vervangen. Ik weet sowieso dat de 'petrotr' een trailer is, net zoals de 'arctic1' en de 'artic2'. Ik vermoed dus dat het enkel om de trailer gaat, niet de truck zelf. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ja, ik heb 'Rebuild Archive' uitgevoerd, Ik denk dat ik het even overnieuw moet instaleren. Mischien helpt dat wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.