boja_14 Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Haajj, ik zie vaak screenshots en filmpjes op youtube die ze hebben gemaakt van GTA San Andreas... Nu is mijn vraag: Hoe maak je zo zulke filmpjes en screenshots?? Ik weet wel dat je screenshots kan maken met de N00B Mode... Maar daardoor blijft het spel telkens vastzitten.. Heb je daar een speciale programma voor nodig? Zo ja, welke dan? Alvast bedankt! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Daar heb je het programmatje: Fraps voor Daar kan je filmpjes mee opnemen en screenshots maken. Je kan helaas maar 30 seconden filmen, of je moet het kopen zodat je de full version hebt. Dan kan je oneindig opnemen Fraps 2.8.1 Staat in de Download Database, of gewoon op fraps.com. Veel succes Reageren
Limbolander Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Haajj, ik zie vaak screenshots en filmpjes op youtube die ze hebben gemaakt van GTA San Andreas...Nu is mijn vraag: Hoe maak je zo zulke filmpjes en screenshots?? Ik weet wel dat je screenshots kan maken met de N00B Mode... Maar daardoor blijft het spel telkens vastzitten.. Heb je daar een speciale programma voor nodig? Zo ja, welke dan? Alvast bedankt! Screenshots kun je ook zelf maken doormiddel van de knop ''Printscreen'' in te drukken op je toetsenbord, soms is deze knop als PRT SCR aangegeven, dan ga je naar een programma zoals Paint en druk je ctrl+V ( plakken ) en dan moet de screen tevoorschijn komen als je dan niet steeds GTA wil opstarten en afsluiten kun je ook het programma Xfire downloaden, een acc registreren en vervolgens druk je terwijl je GTA speelt en xfire aan hebt staan op Scroll Lock + S. Dit kan je zovaak doen als je wilt en alle screenshots zullen op jou persoonlijke xfire profile pagina komen die je kunt bezoeken door www.xfire.com/profile/jouxfirenaamhier ( sorry voor de reclame ) als je een filmpje wilt maken kun je hiervoor Fraps downloaden alhoewel je er maar zon 30 sec filmpjes mee kunt draaien ik weet verder zo snel niet waar je anders filmpjes mee kunt maken maar dat weet iemand anders hier op het forum vast wel! Succes! Bewerkt: 28 juli 2007 door Scrtz Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Als je gratis oneindig wil opnemen (wat niet kan met Fraps 2,81) moet je hier kijken, dit is een oudere versie van Fraps. Je kunt alleen geen geluid opnemen. @Hieronder: doe ik ook Bewerkt: 28 juli 2007 door MartyCeha Reageren
Limbolander Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 ja dan zou ik dat opnemen via Fraps en er een leuke soundtrack bij doen dan heb je toch geluid en een leuk filmpje ! Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ik heb er ook een vraagje over: Ik heb nu Fraps en ben een filmpje aan het maken Maar zodra hij af is wil ik hem graag ergens kunnen uploaden, zodat andere mensen op het Gtaforum via link of iets kunnen bekijken. via welke site kan dit? Ik heb wel RapidShare alleen daar begrijp ik niet hoe je je filmpje upload... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ik heb er ook een vraagje over: Ik heb nu Fraps en ben een filmpje aan het maken Maar zodra hij af is wil ik hem graag ergens kunnen uploaden, zodat andere mensen op het Gtaforum via link of iets kunnen bekijken. via welke site kan dit? Ik heb wel RapidShare alleen daar begrijp ik niet hoe je je filmpje upload... Als je een filmpje wilt uploaden bij Rapidshare lijkt het me beter om hem in eerst in te pakken. Volgens mij kan het bestand anders niet worden geupload, en bovendien neemt het minder ruimte in beslag. Daarnaast kun je je filmpjes ook altijd uploaden bij YouTube, mits je er een account hebt natuurlijk. Het nadeel van Rapidshare is dat hij naar een maand verwijderd wordt, dus ik raad je aan hem te uploaden bij YouTube. Bijkomend voordeel daar is natuurlijk de kans op extra kijkers. Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ik heb me geregistreerd op Youtube.com, alleen weet ik nu niet hoe ik mijn filmpje kan uploaden... Kun je dat uitleggen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Op de eerste plaats: inloggen. Dan zie je rechtsbovenaan, onder log out het knopje 'upload'. (zie plaatje) Dan is het alleen nog een kwestie van instructies volgen En dat is simpel Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Dat heb ik gedaan en nu heb ik het volgende probleem: Er staat in het rood: The video you have requested is not avilable. If you have recently uploaded this video. You may need to a few minutes for the video to process. Nou is mijn engels niet al te best dus ik begrijp er niet veel van... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) The video you have requested is not avilable. If you have recently uploaded this video, you may need to wait a few minutes for the video to process. De video die je hebt aangevraagd is niet beschikbaar. Als je zojuist deze video hebt geupload moet je een paar minuten wachten voordat de video verwerkt is.Ik hoop dat het nu duidelijk is, i.p.v. 'video' kan je ook 'filmpje' lezen. Bewerkt: 29 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
gammie_ Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ik heb hem al de hele middag er staan, maar hij doet het neog steeds niet Ik zit er nu wel 3 uur op te wachten... Nou heb ik er wel muziek ect in het filmpje zitten... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Je moet de pagina wel vernieuwen, want hij laadt zichzelf niet opnieuw. Voor het geval dat je niet weer hoe je een pagina moet vernieuwen, dat doe je door op de werkbalk (waar ook vorige en volgende staat enzo) op het witte blaadje met de groene pijltjes erop te klikken. En als dat niet werkt dan is je internet of je pc wel erg langzaam. Dat lijkt me echter sterk. Probeer anders eens op de homepage van Youtube je eigen gebruikersnaam (van Youtube) in te vullen bij zoeken, dan vind je je eigen video terug en dan doet hij het misschien wel. Reageren
gammie_ Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Dat werkt ook niet... Mischien sla ik het filmpje in een verkeerd bestand(file) op? Ik zag in iedergeval dit net staan bij My Video: < Er staat in zwarte letters: Uitzenden: Public | Mislukt (ongeldige bestandsindeling) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Erboven staat in blauwe letters (in het kadertje): Je video is verwijderd! Heb je dat zelf gedaan of heeft dit te maken met YouTube? Welke bestandsindeling was de video die je uploadde? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.