Jump to content

Foto's & Filmpjes

Recommended Posts

Geplaatst:
Erboven staat in blauwe letters (in het kadertje): Je video is verwijderd!

Heb je dat zelf gedaan of heeft dit te maken met YouTube? Welke bestandsindeling was de video die je uploadde?

Ja ik had hem 3 keer geupload omdat het steeds niet lukte, vandaar dat ik die 2 heb verwijderd.

Ik heb het filmpje gemaakt en opgeslagen in: Windows Movie Maker-project, het bestand is 615 Kb groot.

Geplaatst:
Erboven staat in blauwe letters (in het kadertje): Je video is verwijderd!

Heb je dat zelf gedaan of heeft dit te maken met YouTube? Welke bestandsindeling was de video die je uploadde?

Ja ik had hem 3 keer geupload omdat het steeds niet lukte, vandaar dat ik die 2 heb verwijderd.

Ik heb het filmpje gemaakt en opgeslagen in: Windows Movie Maker-project, het bestand is 615 Kb groot.

dat bestands indeling komt omdat je filmpje nog in een wmm betsnad is (windows movie maker)

en het bestand moet wmv zijn

als je filmje klaar is dan klik je op bestand bij windowsmoviemaker en dan filmbestand opslaan

Geplaatst:

Als je, zoals jens_nl_nl al zei, de film opslaat (zie instructies jens_nl_nl), dan krijg je een compressed avi bestand, waarvan de grootte ongeveer 7,3 MB per minuut is. Op YouTube kun je tot 10 minuten of 100MB (ligt eraan wat de bestandsindeling is) uploaden. De meeste home-made GTA filmpjes voldoen aan die eisen, en ik ga er dan ook van uit dat jou filmpje niet langer als 10 minuten duurt en minder als 100MB is als je hem hebt opgeslagen. Want het is een beetje logisch dat YouTube een Windows Movie Maker Project niet kan lezen, aangezien het niet de beelden bevat die jij hebt samengesteld, maar slechts de data om die beelden op jou harde schijf te vinden en de aanpassingen die jij daaraan hebt gemaakt.

Veel succes nog ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...