Jump to content

Truckje dat werkt bij alle soorten GTA's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb het nog nergens gezien hier op het GTA forum wist ook niet precies waar ik het posten moest

maar als je een gun hebt maak niet uit wat dus bijvoorbeeld een M4 en je blijft schiete tot je nog maar een paar kogels over hebt moet je snel een wapen verder wisselen en weer terug wisselen en je zult zien dat je wapen in dit geval je M4 weer alle kogels heeft, dit gaat dus sneller dan je magazijn helemaal leeg te schieten en te laten reloaden

Succes!

Geplaatst:
Ik heb het nog nergens gezien hier op het GTA forum wist ook niet precies waar ik het posten moest

maar als je een gun hebt maak niet uit wat dus bijvoorbeeld een M4 en je blijft schiete tot je nog maar een paar kogels over hebt moet je snel een wapen verder wisselen en weer terug wisselen en je zult zien dat je wapen in dit geval je M4 weer alle kogels heeft, dit gaat dus sneller dan je magazijn helemaal leeg te schieten en te laten reloaden

Succes!

Dit is wel al bekend maar denk ik nooit gepost toch goed gevonden hoor ;)

Greetz :cya:

Geplaatst:

gebruik dit truckje eigelijk al sinds ik vicecity heb maar nooit verteld :puh:

Geplaatst:

Geen geduld voor te laden? :sigaar:

Nee grapje, maar met cheats is het mogelijk dat je niethoeft te herladen :puh:

Geplaatst:

achja dan is dit voor de Niet-cheaters he

ik gebruik zelf ook weleens cheats

maar alleen armour health en geld cheat ( jammer genoeg want dat geld wil ik er geeneens steeds bij )

en soms wapen cheat maar haal toch liever me eige setjes in de ammu-nation :puh:

Geplaatst:

Dit trucje werkt met alle GTA's vanaf GTA III, ik heb gebruikte het voor het eerst in VCS ^_^

Geplaatst:

Dit trucje vermindert je kogels.... Als je schiet en je hebt nog een paar kogels over en je wisselt van wapens en weer terug, dan zijn die paar kogels die je nog over had ook weg. Het worden er dus minder, en je hebt niet oneindig kogels.

Geplaatst:
dat zei ik ook niet dat je oneindig kogels had

Ik zei ook niet dat jij dat zei. Maar met dit trucje zijn je wapens dus twee keer zo snel leeg.

Geplaatst:
dat zei ik ook niet dat je oneindig kogels had

Ik zei ook niet dat jij dat zei. Maar met dit trucje zijn je wapens dus twee keer zo snel leeg.

mee eens dus eigenlijk niet zo'n goed trucje. maar goed het is wel grappig voor de mensen die het niet wisten ^_^

Geplaatst:
het is wel grappig voor de mensen die het niet wisten ^_^
Daar twijfel ik niet over, maar wel over dit topic. Dit trucje is door velen al jaren geleden ontdekt, dus zal dit geen bijzondere vondst van jou zijn.

Je had dit trucje eventueel in het "Glitches & Bugs" topic kunnen posten, al betwijfel ik of dit daadwerkelijk een bug zal zijn.. Het spel onthoudt niet hoeveel kogels je nog in jouw magazijn had zitten, dus reset hij het aantal met een vol magazijn. In principe niet heel vreemd en nodig om te melden in een nieuw topic, dunkt me.

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...