joopykoopy Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 ik wil een groot zelf gemaakt eiland ingame maken maar hij is te groot want ik wil de officieele vice city niet verweideren... hoe moet ik die muur verweideren uit het spel (je kunt me niet vertellen dat het niet wil want het wil kijk maar naar de mod gta-sol) alvast bedankt XD Reageren
K.O. Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Nou ik weet het niet 100% zeker, maar ik heb een vermoeden dat het met de VC Limit Adjuster van Steve-M gedaan kan worden. Download deze tool hier. Bewerkt: 28 juli 2007 door K.O. Reageren
joopykoopy Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 eummm dat weet ik nie wand ik weet hoe ik hem moet gebruiken maar volgens mij heeft dat geen effect Reageren
DaBeast Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 De Vice City limieten of Boundaries zitten net zoals elke andere 3D GTA (buiten de console versies dan) hardcoded in de EXE. MC Kay (die nu X-Seti heet) heeft de EXE samen met Andy aangepastmet een HEX-editor (of ASM). Dit is een van de moeilijkste talen in het coding gebied. Ze hebben dit gedaan omdat ze vonden dat de VC Limit Adjuster nog te weinig plaats bood. Ik denk dat je best wel genoeg plaats gaat hebben met de VC Limit Adjuster, hij maakt het mapping gebied 3X groter. Moest dit niet het geval zijn, kan je nog altijd aan X-Seti vragen als je zijn EXE voor jou mod mag gebruiken. Limit Adjuster 1.0 Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Vriendelijke groeten,DaBeast DaBeast, er was toch een mod die de boundarys totaal verwijderde, voor VC? Dat zou jij als moderator toch wel moeten weten??? maar de link en de info ben ik als ex-moderator al lang vergeten!!! En dat rijmt! >>> Door DaBeast: Klopt, zoals ik zei was dat de boundarys hack van X-Seti, als je goed had gelezen <<< Reageren
joopykoopy Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) thnx dat moet denk ik ook genoeg zijn maar nu wekt dat bij mij de vraag op hoe moet dat en dat hex editen ik weet wat het is ik kan het niet dat is gebleken uit een tut voor het patchen van een exe voor een spel had een hex editor gedownload (zon gratis flut ding) maar kon het niet vinden... dus daar begin ik ook niet zomaar mee Bewerkt: 29 juli 2007 door joopykoopy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.