-Omar- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 ik heb de BA mod gedownload die skin maar ik zit met een paar vragen: 1. weten jullie waar ik deze kan kopen hij heet in de img zo 8sa.txd ,en deze tracktrwhstr.txd ,bask2heatwht.txd weten jullie van voor kledingstukken dat zijn en war je het kan kopen dan wil ik dat graag weten dank u. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 ik heb de BA mod gedownload die skin maar ik zit met een paar vragen:1. weten jullie waar ik deze kan kopen hij heet in de img zo 8sa.txd ,en deze tracktrwhstr.txd ,bask2heatwht.txd weten jullie van voor kledingstukken dat zijn en war je het kan kopen dan wil ik dat graag weten dank u. Ik ga uit op een vermoeden dat het bestand 'tracktrwhstr' een zwarte broek is, met witte strepen. Voor deze broek zou ik bij de Pro Laps kijken. De '8sa.txd' is een tattoo, dat weet ik zeker. Welke dat is weet ik zo niet, dus je kunt eens gaan kijken bij een tatoeagezaak. Tot slot het bestand 'bask2heatwht.txd'. Dat zijn volgens mij schoenen, hiervoor moet je eens gaan kijken bij SubUrban of ProLaps. Reageren
-Omar- Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 ik heb de BA mod gedownload die skin maar ik zit met een paar vragen:1. weten jullie waar ik deze kan kopen hij heet in de img zo 8sa.txd ,en deze tracktrwhstr.txd ,bask2heatwht.txd weten jullie van voor kledingstukken dat zijn en war je het kan kopen dan wil ik dat graag weten dank u. Ik ga uit op een vermoeden dat het bestand 'tracktrwhstr' een zwarte broek is, met witte strepen. Voor deze broek zou ik bij de Pro Laps kijken. De '8sa.txd' is een tattoo, dat weet ik zeker. Welke dat is weet ik zo niet, dus je kunt eens gaan kijken bij een tatoeagezaak. Tot slot het bestand 'bask2heatwht.txd'. Dat zijn volgens mij schoenen, hiervoor moet je eens gaan kijken bij SubUrban of ProLaps. Ik moet nu allen nog 8sa.txd en de bask2heatw.txd maar weten jullie waar ik die kan krijgen Da beast zij dat ik dat kan zien met het pragama schopping.dat dan kan je zien hoe het ingame heet weten julie het. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ik moet nu allen nog 8sa.txd en de bask2heatw.txd maar weten jullie waar ik die kan krijgen Da beast zij dat ik dat kan zien met het pragama schopping.dat dan kan je zien hoe het ingame heet weten julie het. Volgens mij is 'shopping.dat' geen progamma, maar een bestand waarin je dingen kunt aflezen. Je vind het bestand in je Data map, en het is te openen met kladblok. Je kan er dus informatie uit aflezen, in dit geval heb ik het dus voor je gedaan. Nogmaals; '8sa.txd' is een tattoo voor de bovenkant van je rug. 'bask2heatw' is overigens een broek bij de SubUrban. Reageren
-Omar- Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ik moet nu allen nog 8sa.txd en de bask2heatw.txd maar weten jullie waar ik die kan krijgen Da beast zij dat ik dat kan zien met het pragama schopping.dat dan kan je zien hoe het ingame heet weten julie het. Volgens mij is 'shopping.dat' geen progamma, maar een bestand waarin je dingen kunt aflezen. Je vind het bestand in je Data map, en het is te openen met kladblok. Je kan er dus informatie uit aflezen, in dit geval heb ik het dus voor je gedaan. Nogmaals; '8sa.txd' is een tattoo voor de bovenkant van je rug. 'bask2heatw' is overigens een broek bij de SubUrban. edit bask3heatw is denk een schoen want track ng wat was broek maar bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.