Dastard Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 (bewerkt) Gemaakt met paint! V1 V2 Avatar Avatar versie 2 ALS ER IEMAND DEZE DINGEN STEELT OF GEBRUIKT ZONDER MIJN TOESTEMMING SCHEND JE MIJN COPYRIGHT! Tips & Rates? Bewerkt: 28 juli 2007 door Dastard Reageren
Gtakiller94 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Heb je die laaste zelfgemaakt .. (Dat kan toch niet met paint of wel ) ? Voorderest alles één 7 en de laaste en 8.5 ! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Hij ziet er nog redelijk uit ook, al zijn mijn ervaringen met paintsigs nooit zo geweldig geweest. De tekst zou wat strakker mogen, wat je met paint dan nog net wel kunt doen. Misschien had je het "Orgineel", wat ik op internet gevonden heb wat beter kunnen namaken. In principe heb je nu alleen maar met een graffitibus gespoten, en er een onleesbare tekst aan over gehouden. Het poppetje leek met paint gemaakt, maar jammer genoeg was dit een simpele stock, waaraan je de tekst hebt verandert. zie hier[naar onder scrollen] Helaas kan ik geen punt geven voor alleen een tekst. Ik kan ook niet geloven dat je de avatar zelf gemaakt hebt, als ik deze vergelijk met de sigs en avatar erboven. Mocht je deze avatar zelf gemaakt hebben, raad ik je aan voortaan sigs te maken via PS. Bewerkt: 30 juli 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Ferre Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Hoe bedoel je rip? Met een beetje Googlen onder het vette woord iPwn kom je dit zowat allemaal tegen. Die oranje iPwn sig is van internet afgeplukt en je hebt de tekst alleen veranderd. En de tweede animated avatar vind je zo via Google: Klik En dan durf je nog ALS ER IEMAND DEZE DINGEN STEELT OF GEBRUIKT ZONDER MIJN TOESTEMMING SCHEND JE MIJN COPYRIGHT! eronder te zetten. Nieuwe paint sig Ja, maar niet door jou Bewerkt: 30 juli 2007 door Ferre Reageren
Froop Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Hoezo dit is een verkapt-ik pawn-jullie-door-middel-van-dingen-te-laten-zien-en-zeggen-dat-ik-ze heb-gemaakt-topic? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.